lørdag 5. september 2009

Litt salg.. og impulskjøp av PS3!

Idag var vi ute på tur for å få tak i noen reiseversjoner av shampo, hårspray etc, siden det er en del reising i jobben med 1 overnatting er det kjekt å ha litt småting slik at man kan ta med seg den lille bagasjen man har som håndbagasje! Og jeg fikk tak i litt sånt, og så kom jeg jo over noen salg..*Bombe*.. så jeg fikk meg min yndlingsBH fra Sloggi til 30%, så da måtte jeg kjøpe både svart og hvit, samt noen truser i sloggi også! Og videre på min vandring kom jeg over "restsalg" på Ferner Jacobsen, kjøpte en rosa "pique" men uten rygg... bare kragen rundt halsen... håper dere forstår hva jeg mener med det da! Betalte 200kr... og den hadde kostet 800kr.. Reiser til Rhodos om 2 uker, og da er det kjekt med litt sommertøy, fargen var denne : Egentlig ikke så veldig rosa av meg, men klarte å kjøpe akkurat samme farge i pique til 50% i sverige forrige uke.. Funnet ut at jeg faktisk kler bittelitt rosa når jeg ikke er likblek...

Så bestemte vi oss for å dra på ultra for å handle, litt usikre på hva vi skulle finne på til middag, så da har ultra greit utvalg.. og ved siden av ultra ligger Lefdal, som har fått ny versjon av PS3 til kr 2795, og sambo hadde jo sååå lyst på! Så vi gikk inn, og spurte etter den, regnet ikke med at de hadde igjen, men det hadde de, så da ble det PS3 på impuls! Vi gadd ikke kjøpe noen spill da, da man kan spille det meste i demoversjon over internett, kjedelig å kjøpe et spill som ikke er noe bra! Så da tenkte vi å teste ut litt utover kvelden om vi finner noe moro! Jeg skal iallefall ha Buzz! men det haddde de ikke inne! Her står sambos nye bestevenn klar til oppkobling:
Da klarte vi å bruke noen penger denne helgen også ;) Pleier å bli sånn har jeg inntrykk av! Nå har jeg satt bakte poteter i ovnen, venter på at de skal få 1t forsprang på resten av middagen!
Ha en fortsatt fin helg!
Klem

2 kommentarer:

  1. R.L har såå mye fint! Og når det er salg er det bare å passe på :)
    Rhodos høres deilig ut! Vi skal også på en ferietur om et par uker, men har ikke bestemt oss helt hvor turen går ennå, syden eller eurodisney?

    Klem, Lene

    SvarSlett
  2. Hei! Takk for hyggelig hilsen:) Så gøy at du vil være med i den lille giveawayen min! Tvi tvi;)

    Ha en fin ferie!! Kos dere masse!!

    Klem Anette:)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)