tirsdag 29. september 2009

Shopping på Home & Cottage

Da kommer det noen bilder fra min lille shopping-runde på Home & Cottage på Vinterbro!
Det ene sengesettet er allerede lagt på sengen, og det var superdeilig:) Merkelt var Bloom, noe jeg aldi har hørt om, men de så veldig fine ut, og det var 50% så jeg tenkte jeg fikk prøve et par:
Det jeg har lagt på sengen er blått og hvitt stripete:)

Jeg køpte også 2 sett til, et hvitt med blå striper på kryss og tvers som skal være en julegave, og et som var rosa..*knis*.. Som jeg har nevn tidligere er jeg ikke helt rosa, men sambo syntes det har blitt mye rosa i det siste!

Ellers kjøpte jeg en dør-matte, endelig fått kastet ut den flotte grønne Block Watne la der før det var visning her...hihi.. Likte denne, og den hadde en utrolig bra pris, bare 129 kr! Det kaller jeg røverkjøp :)


Det var min første tur til Home&Cottage, men håper jeg får muligheten igjen, likte butikken veldig godt :)
Ser det har blitt rare farger på bidene, men det er kveld i norge.. og jeg hadde bare mobilen til å ta bilder med for øyeblikket..!
Klem

4 kommentarer:

  1. Heisann du :-)

    Kan godt komme med tips til deg eg, men da må du fortelle meg litt om ka du like.. farge osv :-)

    Klem fra susanne!

    SvarSlett
  2. Kjempefin den dørmatta. Jeg er på leting etter en jeg også og så på den samme på Home & Cottage i dag. Virker som om mange bloggere har vært innom der i dag. :D

    SvarSlett
  3. hmm... skal prøve å komme med nån forslag, så kan du jo se ka du like av dem.. da bi det litt lettere :-)

    Sjekk ut lampehuset.no å navnene på disse lampene; (alle ligger under taklamper)
    * Carla (kremfarget krystallkrone mes tore krystaller)
    * Palace (finnes i hvit å sort, litt mindre krystaller å mer elegant lampe)
    * Diana (Sølv men slitt i sort.. ser litt gammeldags ut, med en del store krystaller)
    * Kensingston (Gull, med krystallene under selve lampa)
    * Marilyn (brun/antikk/krem, med krystaller -ser gammeldags ut, å litt skjev i armene)
    * Silvia ( sjekk elektroarmatur.no sin side. Dette er den lampa jeg har over mitt spisebord :)

    Noen ideer allefall??

    SvarSlett
  4. Så mye fint du fant på Home&Cottage! Jeg var innom den i Bogstadveien forrige uke og de hadde så mye fint, men jeg innbiller meg at den på Vinterbro er större?! Ble ingen kjöp på meg, bare drömmer :) Lykke til med testing av nye middagsretter da :) Hilsen ELin J

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)