onsdag 30. september 2009

Shopping og en litt trist nyhet!

Jeg ble jo ikke ferdig med all shoppingen i går.. så legger ut noen av de småtingene jeg kjøpte på Rhodos! Ble ikke så alt for mye shopping, syntes ikke det er såå mye å kjøpe og så får jeg alltid så dårlig samvittighet om jeg ikke kjøper ting til mamma, pappa og lillesøs... utrolig kjedelig tanke til tider, men jeg blir alltid litt sånn "Tenk om de også ville hatt en sånn..." Veldig fint for dem som alltid ender opp med å få noe, men litt kjedelig for meg ;) hihi..
Så jeg kjøpte meg et slik belte, flettet brunt skinnbelte, og så kjøpte jeg et sort til mamma og et brunt til lillesøster, og et vanlig belte i brun til pappa!Jeg fant også verdens kuleste paraply, en blåprikkete paraply fra Lacoste :)
Jeg vurderte å kjøpe en i annen farge til lillesøs til jul, men så tenkte jeg at det fikk holde med den ene til meg selv!
Ellers så kjøpte jeg jo sko også da jeg var på vinterbro, på salg :) Noen stilige brune lette/sommersko i skinn, og mørkeblå seilersko i skinn...sukk... de bare elsket jeg med en gang jeg så dem :)
Ellers handlet vi flere malerier på Rhodos, som dere skal få se når de har kommet på veggen, må bare få somlet meg til å få levert dem til innramming... Kjøpte også en duk, som jeg skal ta bilde av når den kommer på spisestuebordet:)
Den triste nyheten er at det er "kroken på døra" for Voice Of Europe! Handlet masse klær der, og har tilogmed jobbet der 1 år av studietiden :(

Ha en fortsatt fin kveld :)
Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)