torsdag 10. september 2009

Ut på tur...Sola strandhotell.

Som dere kanskje vet har jeg begynt i ny jobb, 17, august, og er i Stavanger.. eller Sola.. for 2. gang! Forrige gang bodde jeg på smarthotell på Forus (http://www.smarthotell.no/) helt ålreit sånn bare for overnatting, men hotellet jeg er på nå har jo en litt annen standard. Har hentet noen bilder fra hotellets hjemmeside, her er hotellrommet:

Nå har jeg riktignok et enkeltrom, men konseptet er det samme, litt koselig og litt gammelt :) Ellers er det 1 ting som gjør hotellet veldig flott, og det er beliggenhet og utsikten, sjekk dette:

(bildene er hentet fra: http://www.sola-strandhotel.no/)

Nesten litt danmark-følelse over stedet :) Planen er nå å slappe av nå i kvled, og spise en god frokost i morgen tidlig før selskapet skal ha en sammenkomst i hele morgen!! Og en liten formiddags-samlig på lørdag før det bærer hjem til østlandet.
Som pendler har jeg jo konstant mangel på søvn, for er jo så dårlig til å legge meg om kvelden, så tenkte jeg skulle legge meg tidlig, dessuten så får jeg jo sove leenge i morgen, jeg som er vant til å stå opp i ørska for å pendle! Og ferdig frokost a gitt ;) Gleder meg!

Stor klem fra

2 kommentarer:

  1. Det er flott utpå Sola strandhotell og ikke minst på den flotte stranda. Gått mye tur der:)
    Kosa deg !!

    SvarSlett
  2. Velkommen til Stavanger da!
    Håper du får et koselig opphold.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)