lørdag 3. oktober 2009

Bursdagsselskap i dag


Idag skal min lillesøster feire sin bursdag, hun bli 19 år den 7 oktober, men det passet best for oss alle å feire litt denne helgen! Siden vi bor 1,5t unna hverandre er det jo ikke bare å stikke innom. Jeg og sambo drar oppover i 2 tiden ,og blir til i morgen etter frokost og besøk av mormor. Jeg er veldig opptatt av å gi fine gaver. Elsker å gi bort og se at mottakeren får noe hun/han setter pris på. Det andre viktige elementet er at pakkene er pene! Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har pakket om julegaver som er blitt pakket inn i butikk! De aller fleste butikk-pakkede gavene er pene, men slett ikke alle! Så egentlig liker jeg å jakte på bra julepapir og pakke inn alle gavene selv, når jeg sitter på gulvet med kaos av pakker, sløyfebånd og innpakningspapir koser jeg meg skikkelig. Min søsters pakke er litt amerika-bassert. Jeg har tatt en sko-eske og pakket inn lokk og eske hver for seg, fylt esken med siklepapir og lagt gaven nedi, jeg skriver ikke hva gaven er i tilfelle hun er innom å titter, men jeg vet det er noe hun vil ha:) Og da er det morsomt å gi bort! Jeg har også med meg en duk jeg kjøpte på Rhodos til mormor! Mamma, pappa og lillesøster fikk jo skinnbelter og bilde da vi kom hjem.


Ellers har jeg tatt bilde av gardinene på nært hold! De er ikke helt uten mønster, med det er noen blader og blomster i ca samme farge som gardinen! Jeg liker de bedre og bedre :)
Nå skal jeg knuse sambo i et slag golf på PS3... hihi...

Ha en fortsatt god helg!

Klem

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for kommentar! Veldig koselig:) Legger deg til på bloggen min og i leseren min så fort jeg får tid jeg.
    Koselig med gaver med mening og tid bak.
    Ønsker deg en flott helg!
    Klem AG

    SvarSlett
  2. Helt enig! Gaver skal være pent pakket inn! Noen ganger så handler jeg på visse butikker, for jeg vet jeg får en bra innpakning der:)

    Ha en fin lørdag!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  3. Samme her...jeg har også pakket om endel pakker som er pakket inn i butikk, men nå har jeg begynt å be om å få se på papiret først og liker jeg det ikke, så trenger de ikke pakke de inn...;)

    Kjempe fin gave til din søster - håper det var ett koselig selskap!

    Klem

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)