søndag 4. oktober 2009

Det er høst..

Det er virkelig høst og kaldt for tiden, og i dag måtte jeg bare hente frem noen bilder fra turen til Rhodos vi kom hjem i fra for 1 uke siden. Tenk at det ikke er lengre enn under 2 uker siden jeg lå på stranden i Rhodos og kosa meg med 29 grader i skyggen og 25 grader i vannet!! Idag har jeg derimot halvfryst mens jeg har forsøkt å rydde opp blant sommerblomster og andre blomster i både bedd og krukker! Jeg har også satt noen Erica'r i en urne ved inngangsdøra og i en kurv på veggen ved inngangsdøren. Det ble igrunn veldig koselig, men innen jeg var ferdig ble det for mørkt til å ta noe skikkelig bilde av det, for se om jeg klarer å ta et i morgen :)
Nå er det "blanke ark" på TvNorge, og litt godis på bordet mens jeg smågruer meg til uka skal begynne igjen, jeg syntes igrunn helg er bedre enn hverdagen;) hihi... Ellers syntes jeg Blanke ark er ganske skremmende, at elever sitter på skolen og ligger langt etter hva de skulle ha kunnet på den alderen de faktisk er! Og enda mer skremmende at det kan rettes på på veldig kort tid, bare noen tar tak i de enkeltindividene som sliter og tilpasser undervisningen akkurat etter disse! Håper lærere og de med makt over skolen ser dette og blir inspirert slik at flere får hjelp!
Da ønsker jeg alle en fin ny uke, og vil også fortelle at jeg var en liten tur innom Home&Cottage på lørdag, resultatet på mitt lille besøk skal jeg få postert så fort jeg har mulighet :)

Klem

...Som drømmer seg tilbake til Rhodos....

2 kommentarer:

  1. Hej! Härliga bilder från Rhodos!! Läsate ditt gardin-inlägg nedan och måste erkänna att jag inte är alltför snabb med gardinbyten jag heller. Väntar fortfarande på de jag ska ha i stuen och jaa...jag har bott i huset ett tag! ;-) Ha en fin dag! kram Alexandra

    SvarSlett
  2. Åhh..! En sydentur hadde ikke gjort noe akkurat nå:) Ikke noen stor tilhenger av å skrape rutene på bilen om morgenen, knurr!! Kunne godt bodd i sydligere strøk hele året jeg:)
    Ha en fin ukestart!
    Klem, Lene

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)