onsdag 28. oktober 2009

Det er høst..

Høsten er her, det er helt sikkert! I dag skal jeg vise dere et bilde fra min hverdag! Jeg bruker utrolig mange timer hver dag  på toget...Både på å vente på toget, og på å sitte på med toget..
I går da jeg sto på Nydalen stasjon så var det så nydelig høstvær, så jeg måtte bare ta et bilde!



Jeg syntes det er litt trist og tungt om dagen, det er ganske mørkt når jeg står opp, og så er det mørkt når jeg kommer hjem igjen også, og det tar på humøret! Det har en tendens til å suge alt ork ut av meg.. Og spørsmål som; ”er det meningen at man skal gå igjennom livet og være borte fra hjemmet i så mange timer?”går igjennom hodet mitt! Heldigvis har vi ikke barn enda, men jeg kan ikke se for meg en slik situasjon når jeg for barn, da vil jeg jo rett og slett ikke se dem om dagen, og slik ønsker ikke jeg det iallefall..! Men som jeg alltid sier; Jeg skal bare bli flink først.. og så kan jeg få jobb hvor jeg vil... *håpe*...
Vel vel.. nok syting fra meg!
Ha en fin høstdag, både til de som er på jobb, og til de som kan nyte dagen et annet sted:)
Klem



P.S. Husk min lille GiveAway

4 kommentarer:

  1. Lyslampe, også kalt terapilampe. Det hjelper ikke på avstanden mellom hjem og jobb, men medvirker til at ikke alt like lett blir trist og tungt i den mørke årstiden. Anbefales! :-)

    SvarSlett
  2. Kan godt forstå frustrasjonen din!! Selv blir jeg gaaaal av dette mørket. Takler sånt ille dårlig altså:P

    SvarSlett
  3. Hei på deg!! :) Så koselig at du vil være med på trekningen min.. Lurer på om jeg skal kjøpe inn trøstrepremie og jeg, siden det er så mange som har meldt seg på! Utrolig moro!
    Skal melde meg på din give away og nå og ta en titt på bloggen din! Stor klem fra meg

    SvarSlett
  4. Hei og takk for koselig kommentar - for nå har jeg oppdaget bloggen din også. Og jeg kommer garantert innom deg igjen :) Jeg er enig i at det er trist når det er mørkt "hele" tiden. I år synes jeg det går mye lettere for nå er jeg hjemme i permisjon og kan nyte dagene ute sammen med lillegutt. Så snart snøen faller så lyser den i det minste opp litt ute i mørket. Vi får tenne masse lys inne og kose oss med små prosjekter og blogging ;)
    Ønsker deg en solfylt og avslappende helg!

    //Christine

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)