mandag 5. oktober 2009

Drømmer om lysekrone over spisestua..

Jeg har så lyst på lys over spisestua mi, og drømmer om en lysekrone! Siden jeg ikke har så stort rekkehus så kan ikke lysekrona være alt for stor, og jeg syntes det er veldig vanskelig å finne noe jeg liker. Så nå prøver jeg å samle litt inspirasjon og hadde håpet at dere ville være med å hjelpe meg litt med å finne en fin lysekrone eller en annen stilig lampe til å ha over spisestuen....Legger ved 2 bilder som viser litt hva jeg liker..




Her ser dere spisestuen min:

Så da er det bare å komme med tips, råd og anbefalinger...
Håper dere kan hjelpe meg litt med dette jenter:)

Klem


2 kommentarer:

  1. Jeg har hatt et innlegg om en lignende lysekrone på det øverste bildet. Hvis du ser under "belysning" hos meg så ser du den. Den underste ligner faktisk på den jeg har selv over mitt spisebord, den kjøpte jeg på skeidar for ca 2 år siden tror jeg:)

    Ha en fortsatt fin dag!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  2. Ser jeg har et bilde av lysekrona mi på et av de aller første innleggene på bloggen. Overskriften er "Glade jenter på gresk aften" og er fra mai i år. Tror det var en av de 10 første innleggene:)
    Klem, Lene

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)