søndag 25. oktober 2009

En god løsning...?

Lørdagen denne helgen ble brukt på diverse butikker i sarpsborg og fredrikstad, og jeg fikk faktisk noen av de tingene jeg gjerne ville ha! Blant annet spraymaling til en lysestake, og et speil til spisestua..ENDELIG... Fant også ut hva som skal få erstatte sjenken i stua(som jeg har klaget på tidligere), det ble det ene tvbordet jeg har nevt tidligere, nemlig dette fra Møbleringens Camilla ;


Likte tvbordet kjempegodt, og det var faktisk det eneste jeg fant som passet min stil. Jeg vet jeg fikk noen tips om at det var dumt med åpninger etc, men etter mange timer i forskjellige møbelbutikker så var det dette jeg likte aller best. Men siden veggen ikke er mere enn 2m30cm så fikk vi da ikke plass til et dobbeltskap, og falt da for dette enkle. Vi må nok til å rydde litt i sjenken vi har nå for å få plass, men det er sikkert ikke dumt å gjøre uansett. Dessuten har et annet skap det er mere plass i om jeg bare vil. Skapet ble iallefall dette i samme serie; Camilla, fra Møbelringen:

Tror det kan bli fint, og ikke minst mer luftig :) Gleder meg til å bestille dette, og nesten enda mer til å legge ut 2 gamle seksjoner på finn til en billig penge:)
Nå skal jeg lage middag, blir lammestek på seng av potet og grønnsaker, med rødvinssaus på :) Nam!

Klem



5 kommentarer:

  1. Dette blir nok kjempefint, ja! Likte stilen veldig godt, selvom jeg nok ville hatt den i hvit... Klem fra Gro!

    SvarSlett
  2. Hei. Gleder meg til å se hvordan det blir hos deg. De ser kjempefine ut. Vi har sort TV-benk og stortrives med den.

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  3. Dette likte jeg også godt, blir sikkert kjempefint hos deg!Vi var jo også runden på tv-benk for litt siden, og utvalget i bredden 1,20m var heller fattig! Så heldig er du som fant noe fint, min ble bare praktisk, haha:)
    Ha en fortsatt fin kveld!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  4. Det ser ut att bli jättefint! Vår tv-bänk är en ärvd gammal sak som blev ommålad till vitt och bara skulle stå där tills vi fann en ny...nåväl...den har stått där ett tag! Borde få lagt ut en del ting på finn jag också! Trevlig kväll! kram Alexandra

    SvarSlett
  5. Dette tror jeg kommer til å bli veldig bra Hege:)
    D kommer til å få så mye større stue nå! Gleder meg til å se hvordan det blir:)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)