tirsdag 6. oktober 2009

En liten tur innom Home&Cottage..

Jada, du leser helt riktig, jeg klarte å lure med samboeren min innom Home&Cottage på lørdag på vei til min søsters bursdagsselskap..hihi... Jeg som aldri hadde vært i en Home&Cottage butikk før, og nå har jeg vært innom 2 ganger på ganske kort tid..Det er en trend jeg liker veldig godt kjenner jeg...
Det ble ikke så store kjøp, 1 hjerte av kvist, 2 lilla kubbelys og et sett med 3 søte "bokser".Jeg har kun rukket å ta i bruk boks-settet, og jeg rakk faktisk å ta bilder av det søte settet jeg kjøpte, før jeg dro avgårde til stavanger igjen!

Syntes all sminke, piller, kremer, pinsetter etc lager litt (veldig) mye rot på badet. Så jeg syntes disse passet fint til badet! Det var et sett med 3 stk bokser, og den største er i grunn ganske stooor! Så det spørs om jeg skal sette den et annet sted, og bare ha de to minste på benken på badet, jeg får se når jeg kommer hjem igjen, det er iallefall lik jeg har satt dem opp nå: Den største er det ting jeg bruker sjeldent i, så da lot jeg boks nr 2 være åpen og inneholde de tingene jeg bruker daglig. Den lille boksen inneholder litt smykker som har kommet på avveie fra smykkeskrinet!

Likte boksene veldig godt, her er enda et lite bilde av dem:


Ellers ser dere at jeg er i Stavanger igjen. Stedet jeg fikk jobb i har hovedkontor i Sandnes, eller Lura for de som er lokalkjent, så nå ligger jeg i sengen på SmartHotel på Lura! Det er mye som skjer i forbindelse med jobben her, og dessuten er det her de mest erfarne sitter, oslokontoret ble i hovedsak bygget opp i sommer! Så det er kjekt å være litt her også, her hvor de erfarne er, slik at man kan få litt hjelp og lære litt !
Jeg har endelig lært meg til å reise med håndbagasje også.. hihi.. ble såå mobba da jeg sjekket inn bagasjen min første gang vi var her! MEN jeg forstår egentlig ikke helt hvordan folk, da spesielt jenter, klarer å reise med bare håndbagasje...SE her :



Enda fikk jeg ikke med meg alt jeg kunne tenke meg, slik som ansiktskrem og håndkrem etc.. OG jeg bør pakke denne lille posen ganske likt for å få plass til alt når jeg skal hjem igjen... hihi.. men jeg prøver så godt jeg kan å bli en "håndbagasje"-reisende!!

Vel vel..
Ha en fin kveld!
Klem


2 kommentarer:

  1. Så fine de boksene var! De hadde passet godt inn på mitt bad også:) Jeg har en roteskuff på badet hvor alt ligger "hulteribulter", upraktisk!
    Og Smart-Hotell på Lura vet jeg hvor er, ja:)
    Er jo gift med en Stavangermann:)
    Ha en finfin dag!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  2. Fina korgar! Jag är en korgberoende person :-)och tycker att Home & cottage har otroligt många fina. Ha en fin kväll. Spökskrivaren har inte varit tillbaka?? ;-) Kram alexandra

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)