torsdag 1. oktober 2009

Gamle skatter

Her om dagen fikk jeg noen gamle skatter :)Vi er ikke så stor familie på moren min sin side, så da mammas onkel døde lurte mammas søkenbarn(dattera) på om jeg ville se om det var noe igjen i leiligheten etter den ham som jeg ville ha! Hun sa det ikke var så mye igjen, men at resten etter min utplukking gikk på loppemarket. Så jeg dro avgårde for å titte litt! Og jeg fant faktisk en hel del jeg syntes var fint!
Jeg driver å vasker/pusser på gjenstandene jeg plukket med meg i disse dager, så da tenkte jeg at jeg skulle vise dere dem etterhvert som de ble rene og pene :)
Jeg kan begynne med 2 stk svaner med en liten skje som er til salt og pepper, samt en liten "boks"(vet ikke helt hva jeg skal kalle den..) Her ser dere iallefall bilder :

Syntes de var veldig stilige, og litt anderledes! Jeg tror det er søvlplett på selve halsen/hode og vingene, og så er det glass på kroppen! Så jeg håper det går ann å pusse litt på dem med sølvpuss, for den ene har blitt ganske sort stakkars! Den likke boksen/krukka var også fin, lurer på hva den har blitt brukt til..noen som vet?Sidebilde her, syntes den lille svanen er ganske fin, har noen sett noen slike før ?
Her ser dere den bakfra med skjeen nedi, veldig stilig syntes jeg, og ikke noe som alle andre har! Jeg fikk også noen ting i krystall, en stilig lampe(med gammel kontakt... så jeg håper den virker), noen heklede brikker og noen andre figurer, samt bryllupsbilde av mormor og morfar! Det siste syntes jeg var veldig koselig:)
Ha en fortsatt fin dag!
Klem

2 kommentarer:

  1. god morgen! fort innom for å oppdatere! lengre ned på bloggen ( innlegg fra i går ) leser du trykk her!!! trykk på her.. så kommer du til innlegget om konkuranssen.. ( opprinnelig er innlegget fra 14. sept. så fort deg fort deg!!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for kommentar på bloggen min, og ikke minst gode tips om "wetlool-looken" på fliene. Ikke sikkert det blir så værst likevel, jeg ble ihvertfall mye roligere etter det du sa. Jeg skjønner jo at det er helt nødvenig å ha på dette stoffet. Jeg vil jo ikke riskikere at flisene blir superstygge om en stund.
    Ønsker deg en super flott helg.
    Klem Yvonne

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)