mandag 26. oktober 2009

GiveAway hos meg:)

Tusen takk til alle mine besøkende, både nye og gamle.

I løpet av uka som gikk, rundet telleren min hele 4000 besøkende, noe jeg syntes er STORT, og som jeg har lovt tidligere så kommer det en liten Giweaway fra meg når min blogg runder 5000!
Altså den uka telleren runder 5000 besøkende trekkes en vinner av en liten gave fra meg. Jeg har ikke helt bestemt helt meg for hva gaven blir enda, men jeg skal prøve å finne på noe fint i løpet av uka:) Og jeg klarte det nesten, Giveaway fra meg blir følgende: RØDE GANT håndhåndkler :)

Jeg har aldri hatt en GiweAway før, men ser jo hvordan de fleste andre gjør dette, og sier som de fleste andre der ute: 1 lodd for å legge til en kommentar på dette innlegget, 2 lodd hvis du i tillegg er følger av bloggen min, og 3 lodd hvis du i tillegg legger ut mitt lille bilde, med link til denne siden, på din blogg.

Fint om dere oppgir hvor mange lodd dere ønsker!

Ha en fin dag!
Klem

33 kommentarer:

  1. Godkväll Hege! En lott på mig tack! :-) Ha en fin kväll! kram alexandra

    SvarSlett
  2. Dette har jeg jo helt oversett!
    Jeg tar og et lodd:)
    Nå er det "Jakten på kjærligheten" her i stua:)

    Klem, Lene

    SvarSlett
  3. Så mange besøkende du har hatt snuppa, så morsomt da:) Spennende å se hva du finner på for noe:) Ha en flott kveld i nabo huset, her scrappes det i kveld;)

    SvarSlett
  4. Så koselig at du ville være med på Give away hos meg :)
    Jeg vil også være med hos deg, kan du skjønne :)
    Linker til deg også.

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  5. Hei:) Takk for at du deltar i konkurransen min! Slenger meg med på din og tar 3 lodd, man må jo støtte hverandre for å få bloggen opp å gå:)
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer med så mange besøk! Det er spennende med give aways for da oppdager man så mange nye fine blogger, som din feks :) Jeg vil veldig gjerne være med, og tar 3 lodd.

    SvarSlett
  7. Hei hopp! 1 lodd til meg også :)

    SvarSlett
  8. Oi denne har jeg ikke fått med meg;) 3 lodd til meg:D

    SvarSlett
  9. Hei på deg! :)
    3 Lodd til meg - krysser fingrene! klem klem

    SvarSlett
  10. Gratulerer med mye besøk! Jeg tar gjerne 2 lodd (har lagt meg til som følger).
    God helg!
    //Christine

    SvarSlett
  11. Wow Thanks for the chance at all your candy I follow and have linked you all up
    sorry for my english spero di vincere un saluto dall'Italia bye bye rosa
    http://kreattiva.blogspot.com/

    SvarSlett
  12. Wooooow...thanks for this chance,
    hugs

    SvarSlett
  13. Gratulerer så mye! Jeg blir gjerne med i trekningen din med et lodd.
    Fortsatt fin søndag til deg:)
    Klem AG

    SvarSlett
  14. Hei!
    Jeg linker og følger.Med kommentar blir det vel 3 lodd. Gleder meg over bloggen din.
    Klem

    SvarSlett
  15. Gratulerer med snart 5000 besøkende..
    Ja jeg vil gjerene være med .2 lodd på meg,lagt meg til som følger av den flotte bloggen din jeg..
    Ønsker deg en fin uke..
    Klæm Linda

    SvarSlett
  16. HEi!
    Flott blogg du har,
    Vil gjerne delta i trekningen med tre lodd.
    HA en fin kveld

    SvarSlett
  17. Koselig blogg å komme inn på!!! Jeg vil være med:-) Blir gjerne følger også!!!!

    Ha det fint:-)

    SvarSlett
  18. Så fin blogg du har!!!
    1 lodd på meg så kan det jo hende du sender noe til meg:-D
    snøklem

    SvarSlett
  19. fin blogg du har da, jeg blir gjerne med! tar 1 lodd. ha en flott kveld videre!

    SvarSlett
  20. 1 lodd på meg så håper jeg den kommer en liten hilsen fra deg til meg:-D

    november klem

    SvarSlett
  21. Hei!
    Fin blogg du har.
    Jeg tar 2 lodd jeg takk:)
    God helg.

    Klem Tonje

    SvarSlett
  22. Heisann! Jeg vil også gjerne ha ett "napp" i trekningen. Og - grattis med de 5000!

    SvarSlett
  23. Heisann Hege!
    Tusen takk for hyggelige ord, ble såå glad:-)
    Vil selvsagt være med på trekningen din,
    - og tar tre lodd med en gang( er bare liitt treg om dagen..)!
    Ha en fin kveld, klem Hege.

    SvarSlett
  24. Hei, tar to lodd jeg, lagt meg til som følger =)

    Ha en fin dag

    SvarSlett
  25. Gratulerer! Du har en fin blogg og jeg blir din følger i dag.

    2 lodd.

    Hilsen Fama
    anihaarb@online.no

    SvarSlett
  26. Heisann! Gratulerer med mye "besøk"! Gleder meg til å følge bloggen din! Takker for 2 lodd!

    Klem

    SvarSlett
  27. Jeg tar ett lodd :-) Hadde passet med fine røde håndklær på badet til jul!

    SvarSlett
  28. Hei;)
    Hiver meg med i siste liten jeg;)
    1 lodd til meg;)
    Natta

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)