fredag 16. oktober 2009

Mitt første kort :)

Da har jeg laget mitt første bursdagskort:) Jeg laget jo julekort til i fjor, men klarte ikke helt komme igang med det i år, så jeg bestemte meg for å lage et bursdagskort først:)
Slik ble resultatet:


Ser bildet er litt utydelig, selv om mobilen min har 3,2megapixler så liker den ikke å ta bilder på nært hold, mens jeg syntes det er så lettvindt å bruke den og overføre trådløst via blåtann. Men jeg ser at jeg må vurdere å børste støvet av mitt Ixus med 3,2 megapixel istedet;)
Syntes ikke kortet ble så halvgalt da:) Ellers så fikk jeg såvidt begynt litt på julemotiver også, og 2 små søte julejenter ble stemplet og malt :)

De har ikke blitt klippet ut og satt på kort enda, men jeg har nok med å få til den nye tekniken jeg har lært angående å male med vannbasert tusj!
Sambo blir litt oppgitt når jeg først får dilla på sånt som dette, i fjor så bodde jeg og kortene og alt stæsjet på stuebordet. Vi har jo ikke såå stor plass, og jeg har bestemt meg for at jeg skal ha sy/hobbyrom når vi engang får bygget hus! Men tenkte jeg skulle legge ut bilder av hvordan det ser ut i stua da jeg holder på:


Som dere ser så har jeg litt stæsj å dra ut, så jeg liker å få puslet ferdig når jeg først holder på, det er derfor jeg har startet så lenge før jul, slik at det er håp om at det blir ryddig igjen før jul..hihi...
Neida, får nok rydde bort i helgen! Men jeg ønsker meg virkelig et rom hvor alt dette bare kunne ligget fremme heletiden mens jeg hold på med dette.

Nå skal det bli godt med helg!
Mange klemmer fra

7 kommentarer:

  1. Så søtt kort!
    Ha en kreativ helg, klem Hege.

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort:) Og litt rot må man vel regne med:)
    God helg til deg!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  3. Det ser ut ungefär som på mitt bord! jag sitter också och pysslar. :-) Kortet blev jättefint och de små nissejentene var ju helt oemotståndliga! Ha en fin helg! kram Alexandra

    SvarSlett
  4. Dette er i Halden!
    Så huset er nok også der he he, la ut et bilde i et tidligere innlegg:-)
    Klem,Hege:-)

    SvarSlett
  5. Bildene er tatt her hvor vi bor, bare 3-4 minutter å gå ned til havna. Vi bor i Vestfold, mellom Larvik og Sandefjord:)
    Klem, Lene

    SvarSlett
  6. Ser ut som naboen dette:) herlig å se at det kan være slik hos deg også:)
    Hatt det slik i flere uker nå:)
    Kjempe fint kort Hege, dette kan du:)

    SvarSlett
  7. Ha ha ha... :D Lignet litt på mitt kjøkkenbord det der... Har så mange prosjekter jeg holder på med hele tiden at det blir liksom aldri helt ryddig der... :P

    Når jeg malte speilet så malte jeg først et tykt lag med grunning og så 2 lag med eggehvit (matt)... :)
    Det verste jeg vet med å male speil er at man må teipe rundt kanten... Viktig at teipen sitter helt inntil kanten slik at malingen ikke kommer igjennom... :S *Pirke arbeid*

    Ha en flott søndag Hege...!!!

    Klem fra Malin Virginia

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)