fredag 2. oktober 2009

Nye Gardiner :)

Endelig har jeg fått kjøpt meg nye gardiner! Det er flaut og innrømme, men jeg har kun hatt 1 sett gardiner til stua!(Bodd her i 2 år..) Syntes det er veldig vanskelig å finne fine gardiner, og iallefall til en god pris! Så fant jeg endelig noen på KID til en superpris som var fine!

Som dere ser så faller de ikke helt pent, så jeg må nok til å legge dem opp bittelittegrann, slik at de akkurat når gulvet og ikke sånn som nå hvor de ligger utover gulvet! Jeg skal legge ut flere bilder i løpet av helgen, men dette var bildet jeg sendte til mamma bare for å vise at jeg endelig hadde fått nye gardiner! Stua ble helt anderledes med disse gardinene. De gamle var veldig tynne og hang "rett ned", tok veldig liten plass, mens disse er mye tykkere og tar halve stua.. hihi... Men jeg tror jeg er fornøyd, selv om de tok mere plass :)

Ha en fin helg!
Klem


4 kommentarer:

  1. Så herlig med nye gardiner da:)Så veldig fine ut!
    Ja, det er mange ting som blir satt på vent stadig vekk! Kan innrømme at vi ikke har hatt annet en rullgardiner på soverommet siden vi flyttet hit og det er over 4 år siden!

    Ha en fin dag!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  2. Gratulerer med nye gardiner, så fint det ble!: ) Alltid deilig med litt forandring. Hihi, jeg har også hatt de samme gardinene så lenge vi har bodd her, i snart 2 år.. Burde kanskje bytte snart jeg også, men fatisk vurderer jeg å ikke ha noen gardiner! Ønsker deg en kjempefin kveld, klem fra meg: )

    SvarSlett
  3. Gratulerer med flotte nye gardiner:D Jeg har heller ikke så mange.. eller det har jeg, men de ligger pent i en eske, mens jeg kun bruker ett sett:P men men ... Takk for hyggelig kommenatr i bloggen og!! Skjønner godt at du ikke gidder ha sengeteppe da!! Det har ikke jeg hatt før heller men de seneste årene har mannen i huset faktisk begynt å re opp!! ikke etter han har stått opp da riktignok, men et par timer senere:P I dag presterte han faktisk å skulle re opp kl 9 på kvelden!! Men han skjønte fort at ideen var dum:P Han og datteren har nelg lekt i sengen, så den redde sengen jeg tok bilde av i morges så ikke like pen ut kan du si:P

    Ble en liten stil dette:P Ha en fin helg!!

    SvarSlett
  4. Så flott med fyldige og ensfargede lyse gardiner.

    Klem ingunn

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)