tirsdag 27. oktober 2009

Nypusset lampe

Jeg har en ny liten lampe i gangen :)
Jeg fikk mange fine ting etter mammas døde onkel. Har jo lagt ut mange innlegg etter jeg var å fikk plukke meg noen ting, og det er ikke slutt enda. Jeg tok med meg en liten lampe.

Vi var usikker på om den virket da kontakten var av gammel type som ikke passet i våre støpsler. Det var nok derfor jeg fant den i en bod også, altså fordi han ikke hadde fått brukt den i sitt nye hjem.
På lørdag kjøpte vi ny ledning og bryter, og sambo fikk jobben med å bytte. Og det gikk fint, lampen fungerte. Jeg ga lampen en real vask, og det samme med skjermen, skjermen trodde jeg faktisk var gul, men etter en vask var den faktisk ganske blank..





Minner fortsatt om min lille GiveAway, Gave er sendt til meg i dag :) Legger ut bilde og info så fort den er på plass :)

Klem



7 kommentarer:

  1. Den var kjempefin! Eit skikkeleg kupp, spør du meg. ;-)

    SvarSlett
  2. Det var ein sjarmerande og flott lampe.

    SvarSlett
  3. Så gøy med en lampe som ingen andre har, kjempe fin...koselig minne å ha også dette!

    SvarSlett
  4. Hei

    Tusen takk for kjempehyggelig kommentar inne hos meg!! Alltid så kjekt med kommentar fra noen nye. Da får jeg og oppdage nye flotte blogger! For dette var jo en koselig blogg!! Veldig kjekt at du har lyst å titte innom meg igjen:) Vi snakkes!

    SvarSlett
  5. Det var en koslig liten lampe:)
    Nå skal jeg hoppe i tapetser-habitten:)
    Ha en fin dag!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  6. Så søt den lampen var! Prøv med en blank pære i, - jeg tror det vil gjøre seg. :-)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)