tirsdag 13. oktober 2009

Scrapping

Jeg driver litt med scrapping når jeg får tid også, og på Ski storsenter var det store blokker(36ark) med flotte ark til scrapping og kortlaging til kr 99. Syntes slettes ikke det var ille! Dette var de to blokkene jeg plukket meg meg:


De hadde ark som var ganske morsomme, fra striper og krokodiller:


Til gakk-gakker:


Og en hel dyrepark:


Og mer elegante mønser:


I dag skal jeg innom panduro og se om det har komme noe juleprodukter! Tenker da på ark og slik så jeg kan begynne på årets julekort! Elsker å lage julekort, og er en av de få som enda sender julekort! Jeg sender garantert dobbelt så mange som jeg får! Og jeg har alltid sendt julekort. Ser at enkelte av venninnene mine har begynt nå som de har barn "å skryte av"..hihi.. men jeg har alltid sendt julekort, og har de siste 4 årene laget dem selv :) Og det skal jeg i år også! Pleier ofte å lage merkelapper til pakkene selv også, syntes det er litt koselig å pusle med sånt når man har tid!

Ha en fortsatt fin dag!
Klem

5 kommentarer:

  1. Så kjekt med nytt utstyr! Så flink du er som scrapper. Har hatt intensjon om det lenge, men det blir alltid med tanken (og mange innkjøpte ark/utstyr...)

    Ha en fin tirsdagskveld

    SvarSlett
  2. Blir jo kreativ av så mange fine farver:-)
    du er flink:-)
    Jeg har "pause" fra mine prosjekter , litt ufrivillig sukk...
    Håper du får en fin uke!
    Klem,Hege.

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min:D OG så flotte ark du har fått deg! Jeg sender også jule kort. Maaaange:) Også før jeg fikk barn:) Så kjekt at barnerommet får det til å krible i eggstokkene da:P hehe.. Ha en fin onsdag!!

    SvarSlett
  4. Hej Hege! Så sött det arket var med djurparken på!Jag skickar julkor men det blir färdigköpta med barnen på. Annars är jag faktiskt väldigt glad i att göra kort men i december så finns det så mycket annat att pyssla med! :-) Ha en fin dag! kram Alexandra

    SvarSlett
  5. Så koselig at du vil følge meg :)
    Og så flotte ark du har kjøpt. Jeg ser jo dere flinke bloggedamer lager all verdens herligheter av slikt, selv har jeg ikke våget meg på så mye kreativt på det området, men jeg gleder meg over å se alt det fine som blir laget rundt i blogglandia.
    Det blir artig å se hva du lager etterhvert også :)

    Ønsker deg en fin kveld! Hilsen Margrethe

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)