lørdag 10. oktober 2009

Shopping i dag!!!

I dag har jeg og ei venninne vært på shopping! Vi bestemte oss for å se litt annet enn østfold kjøpesentere, så vi tok en tur til kjøpesenteret på Ski! Det var kjempekoselig, vi får jo alt for liten tid til hverandre etter at jeg begynte å jobbe  og hun ble 2 barns mor... så det er ekstra koselig når vi får til! Jeg koset meg iallefall masse :) Og gjett om vi fikk brukt penger... vi shoppet faktisk en hel del!
På ski storsenter kjøpte jeg en singlet på Voice Of Europe, bruker de under alt av gensere! Jeg kjøpte også Oster på den Blinde Ku, samt tyttebærsirup som var overaskende godt oppå;) Fant også et tilbud på scrapping-artikler, så da plukket jeg med meg litt der også ;)
Da vi var ferdig med ski tok vi turen til Home&Cottage, venninnen min hadde aldri vært der, og siden vi var så nerme så måtte vi jo innom! Og hun var fornøyd med besøket! Det var jeg også, resultatet var et blå og hvitt stripete teppe til kjøkkenet, 2 høyder gardiner som jeg tenkte jeg skulle sy litt på og bruke på kjøkkenet, og stearinlys. Jeg kjøpte også en lysestake i julegave til venninnen min, siden den matchet til noe hun kjøpte;)

Videre bar vi avgårde til senteret på vinterbro, der ble det ferdigsydde kjøkkengardiner med 30% rabatt..og en liten løper!!

Bilderas kommer senere, eller senest i morgen!
Nå er det middag; jeg lager biff med fløtegratinerte poteter og stekte grønsaker! Og der piper potetene, så da er det på tide og begynne på resten!

Klem


1 kommentar:

  1. Det hørtes herlig ut med en hel dag på shopping!
    Gleder meg til bildene:)
    Kos deg videre i kveld, biffen er vel fortært nå tenker jeg:) Her har vi spist hjemmelaget pizza:)
    Klem, Lene

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)