fredag 30. oktober 2009

Snart helg...


Hei på dere!
I går mottok jeg pakken som blant annet inneholder GiweAwayen til en heldig vinner. Jeg hadde så mye å gjøre i går, så jeg rakk rett og slett ikke pakke opp av pakken. Måtte bare åpne pakken for å ta et bilde til dere. Dette betyr at den lille gaven fra meg til en av dere som titter innom min blogg vil bli avslørt i løpet av helgen. Det er ikke noe voldsomt spennende altså, men jeg håper dere liker den!

Nå er det snart helg, det skal bli godt! Det å kunne sove lengre enn til kl 6, og godt å få gjort noe i løpet av dagen! Helgene pleier å bli litt hektiske, for på disse 2 dagene + fredag kveld skal huset rengjøres, helgehandelen skal gjøres, alt det jeg ikke har rukket å gjøre i uka skal gjøres(for tiden føler jeg ikke jeg rekker å gjøre noe i uka.. så den listen er lang), samtidig som jeg prøver å ikke stresse(for det gjør jeg nok i uka) og i tillegg prøver vi å få til litt kvalitetstid og avslapping sammen jeg og sambo! Puh..! Denne helgen er det blant annet lampejakt som står på listen, og kanskje også bestilling av møblene til stuen! Vi fikk tak i noen fine tak-lamper forrige uke.. trodde vi! Men da vi kom hjem og sambo skulle montere så viste deg seg at vi hadde fått med oss 1 stk takspotter og 1 stk veggspotter… jadda… men så bestemte vi oss alikevell for å montere den som var rett, for så å bytte den andre senere… MEN da vi hadde demontert lampen som var der fant vi ut av lampen ikke lot seg feste etter de standardiserte hullene som er i platen i taket! Så da var det opp med gammel lampe igjen, mens jakten fortsetter denne uka!

Vel.. siste innspurt før helgen nå!
Vi snakkes!
Klem


10 kommentarer:

  1. Så spännande! :-) Ha en riktigt fin helg! Jag hoppas att fu får slappa lite i helgen! kram Alexandra

    SvarSlett
  2. Stikker innom for å ønske deg god helg:)
    Klem, Lene

    SvarSlett
  3. Spennende ;)
    God helg og kos deg i helga!
    Klem klem

    SvarSlett
  4. Hei, Takk for hyggelig hilsen. God lampejakt! klem Siv

    SvarSlett
  5. Kos deg masse i helgen snuppa!! Bare si ifra så kommer jeg ut på trappa en tur, leeenge siden nå;)

    SvarSlett
  6. Oooh spennende!! Gleder meg tilå se hva det er ( selv om vinnerlykken min sjeldent er stor:P) Kjedelig med lampetrøbbel da! Men lykke til videre i jakten!

    SvarSlett
  7. Spennende..!
    GOD helg Hege:-)
    Klem,Hege.

    SvarSlett
  8. Håper du har rukket alt du skulle i helgen og har hatt tid til litt avslapning også!
    God lampejakt!
    Klem AG

    SvarSlett
  9. Heisann. Håper dere fant dere noen fine lamper!!

    Her kommer oppskrift på toppingen til muffinsen (bedre sent enn aldri eller?)... Selve muffinsene er det ingen oppsrift på foruten at det rett og slett er TORO-poser...

    Fyll: (til ca 24 muffins)
    125 g kremost naturell/Philadelphia
    75g smør
    250g melis
    1 ss vaniljesukker

    På denne måten blir den tykk og fin til dekorering - men sunt er det vel ikke sånn direkte!

    ha en fin uke!

    SvarSlett
  10. Takk for koselig hilsen, håper du har hatt en fin helg, her er det regn og blåst av verste sort.
    Håper det gir seg over natten.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)