torsdag 22. oktober 2009

Stilig..

Da har jeg plaget stakkars Kirsti i Interiør 63º N nok en gang. Jeg skulle ønske butikken hennes lå i nærheten så jeg kunne shoppet direkte der, men siden den ikke gjør det så er hun så snill og sender litt til meg. Sist gang bestilte jeg håndklær og pynte-puter i GANT. Elsker både håndkledene og putene, og har denne gangen lagt inn stor bestilling på flere håndkler, de håndkledene var kjepegode så jeg måtte slå til på noen til. Måtte såklart titte innom GANT home sine sider, og drømme meg litt bort. Syntes de lager mye stilig, spsielt i sengetøy og puter.
Legger ved noen go'biter:



Alle bilder er hentet fra GANT HOME.

Gleder meg til jeg får de siste opplysningene fra kjersti slik at jeg kan betale og bare vente i spennening på pakken fra henne :)

Nå er det tilbake til jule-kort laging :)

Og til informasjon så ble det Ostesuffle.. ganske vellykket også! Ingen av venninnene mine hadde smakt det før og det så ut som om de likte den:)


Klem


3 kommentarer:

  1. Jeg kan jo ikke stikke under en stol at jeg er en stor tilhenger av Gant;) Så salget på bloggen hennes, men tenkte ikke på at hun sender også, hmmm...dette må jeg se litt nærmere på;)
    Nå er det kvelden her!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  2. Hei igjen :O)
    Ja, jeg bruker å være litt slem.
    Har fått tatt bilder av bademattene, men har ikke fått dem inn på Pc'en ennå.... Pynteputer, mener du de strikkede i str 50*50 og 60*60 (kun med en stjerne på), de med 10 eller en stjerne på? de koster nå henholdsvis 300,- og 350,-. Bildene kommer i morgen...natta :O)

    SvarSlett
  3. Gant har så mycket fint!! Ska kolla närmre på bloggen jag också! Kan man kanske få ditt recept på ostsuffle? Det lät så gott!! Trevlig helg! Kram Alexandra

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)