onsdag 18. november 2009

I dag så mååå jeg...

Treeeeeening....!
Da jeg mistet jobben i sommer var jeg kjempeflink til å trene, var ute på gå/joggetur nesten hver morgen, men etter jeg begyten å jobbe igjen så tror jeg at jeg har vært innom 1 gang. Jeg har som mange andre støttemedlemsskap på expressgym. Heldigvis koster det ikke så mye som mange andre treningssenter..

Den gangen jeg var innom var da de begynte med Bosu, noe jeg syntes var supermoro og tenkte at jeg skulle fortsette med, men så kuttet de ut tilbudet etter 1 gang... Typisk når jeg endelig hadde funnet noe som bare var moro, samtidig som jeg aldri har vært såå støl før..
Expressgym er ikke så stort, og det er begrenset med saltrening der...
Jeg er av den som må ha litt rutiner hvis jeg skal trene, og mest får jeg ut av treningen i gruppetrening; Der skal jo ikke jeg være noe dårligere enn de andre;)
Problemet er at når jeg kommer hjem fra jobb nærmere kl 18 er jeg bare trøtt og sulten og daff og vil iallefall ikke innom treningssenteret for å trene....
Men i dag har jeg faktisk reservert en time på Step/Styrke...



Det blir nok slitsomt siden det er flere mnd siden sist.. men det er eneste muligheten jeg har. Så nå er timen reservert, så da må jeg vel nesten møte opp. Gleder meg allerede til å bli støl i morgen... hihi...
Klem


P.S. Minner om Giveawayen som trekkes i helgen:)


7 kommentarer:

  1. Jaa...du! Jag må också!! :-) Har inte tränat sedan jag vet inte när...har en väninna som provar att få mig med på gym så jag ska väl slänga mig på där. Ska bara...:-)! Ha en fin dag! kram Alexandra

    SvarSlett
  2. Du klarer det nok ! Det er ofte litt tungt før det blir bedre ! Stå på !

    SvarSlett
  3. Så flink du er:-)
    Har ikke kommet eg så langt som å trene, sukk!
    Ang. gardin-kappe: Tok et vanlig gardin-fag,rullet den opp til ønsket lengde,sydde "rullen" fast m/ små sting slik at den ikke skulle henge, og festet røde vanlige silke-bånd rundt gardin - stangen...
    - og knøt fast nederst:-)
    Enkelt og fint syns jeg!
    Silkebånd selges rileig på Europris om dagen:-)
    Lykke til med videre trening, klem Hege.

    SvarSlett
  4. RIMELIG heter det:-)
    Klem,Hege.

    SvarSlett
  5. Lykke til med treningsøkten. et ork noen ganger å reise dit vet jeg, men akk så god følelse etterpå da :D

    SvarSlett
  6. God trening! Det tyngste er vel bare å komme seg ut døra, ihvertfall for meg:s
    Klem AG

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)