lørdag 7. november 2009

Helg igjen!

Da er det helg igjen, og jeg må bare beklage at jeg ikke har fått blogget noe denne uken, men uken har bestått av magetrøbbel og jobb i Stavanger onsdag til fredag... og vips så var uken gått.
Helgen skal gå med til bursdagsfeiring og konsert!  Så nå venter jeg på at en kake skal bli ferdig, har bakt marrengskake for å ha med meg i bursdag, og når den er ferdig skal jeg ut å se om jeg finner noe å ha på meg, samt kjøpe en blomsterbukett (disse er hentet fra mestergrønn..) :)




Jeg skal fortelle dere mer om bursdagen i morgen, nå skak jeg gå å kle på meg, for nå er kaka ferdig om 20 min, og så er det bare å krysse fingrene for at jeg finner meg noe å ha på...syntes det er så vanskelig, det jeg syntes er stilig passer jo aldri til meg, enten så passer det ikke i størrelse, ellers så ser jeg ut som et telt eller noe... sukk... Ber meg selv om å trene hver dag..men det blir med prate..!!
VEl.. nok syting fra meg!

God helg til dere alle :)
Klem



4 kommentarer:

  1. Hyggelig å kunne gi bort både kake og blomster. Ønsker deg en flott helg.

    SvarSlett
  2. Snill du som baker kake for å ha med i bursdag:)
    Håper du finner noen klær du liker, vet alt om "siste-liten-handling", så stressende!
    Ha en fortsatt fin helg!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  3. Hej Hege!! Hoppas att du har en fin fest! Jag tror du har funnit något som är fint på dig. Man är alltid mest kritisk själv! Jag ska baka en kaka till imorgon ja. Kram Alexandra

    SvarSlett
  4. Hei hei! Sånn er det bare noen ganger med den bloggingen!! Man skal hvertfall ikke ha dårlig samvittighet. Håper du fant noe du følte deg topp i!! kjenner til problemet! det merkelige var at jeg slet like mye den gang jeg var tynn, og nå som jeg ikke er det lenger får jeg ikke på noe så det er like ille uansett:P

    Klem

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)