mandag 2. november 2009

Helgen er over, og mandagen snart også..

I helgen har jeg fått gjort en hel del! Det aller beste var at huset var rent og pent da jeg kom hjem fra jobb på fredag! Sambo hadde virkelig stått på, det var utrolig deilig å bare kunne begynne helgen, uten å måtte frem med støvkosten først..:)
På lørdag ble det lampeshopping, litt shopping av smådill og prøvekjøring av Polo..;)
På søndag ble det omplanting av noen planter, litt rydding ute til vinteren, dekkskift og endelig fikk jeg tid til å pakke opp pakken som sto nede på roterommet :)
Og her kommer et bilde av min lille Giweaway..:

Min lille Giveaway er 2 RØDE håndhånkler fra GANT! Måtte jo velge røde, siden det snart er Jul! Selv fikk jeg en pakke full av mørkeblå håndkler...hihi.. jeg er ikke glad i mørkeblått...neida.. jeg elsker mørkeblått!!
VEL...nå er det litt kortlaging igjen! Har hatt hjemmekontor i dag, fordi magen tullet med meg i hele natt, prøvd å spise litt nå, og nå romler det for harde livet... hmm... mystisk!

God kveld Damer:)
Klem


4 kommentarer:

  1. Vilken fin give away!! :-) Så otroligt skönt att din sambo hade tagit städandet! Det var du värd!! Hoppas att du snart är helt i form igen! Kram alexandra

    SvarSlett
  2. Hmm...nå ble det noe tull med kommentaren min, kanskje det kommer to på meg nå...?
    Det jeg skrev først var ihvertfall at det var en fin premie og at jeg håper på vinnerlykke:)
    Ha en fortsatt fin kveld og god bedring!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  3. Så flott gave:D Og må si du er heldig som kommer hjem til rent hus! Jeg har en samboer som er innmari flink til å gjøre noe jeg og, men han må stort sett piskes litt igang:P

    SvarSlett
  4. Hallå där...Jag är gärna med i din giveaway...Det är en väldigt fin sådan.

    Kram Anne

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)