søndag 8. november 2009

Helgens bursdagsselskap!

Bursdagen i går var en overraskelse til min venninne som fyller 30 år idag!
Vi hadde såklart jobbet kjempehardt for at hun ikke skulle forstå noe...men vi fant jo ut etterhvert at hun visste at svigerinnen skulle holde selskap for henne.
Dette var fordi mannen hennes hadde jobbet såå hardt for at de ikke skulle arrangere noe selskap..så mye at hun hadde blitt lei seg og lurt på hvorfor han var så imot selskapet. Og han følte han måtte si noe når han så hvor skuffet hun var.
Men hun visste jo ikke hvem som kom,og jeg tror hun koset seg. Vi har 6 stk,og vi spise kjeks, drakk vin og skravlet :)
Jeg derimot fikk jo så dårlig tid at jeg hverken rakk å ta bilde av pakken eller buketten jeg hadde laget...satte sammen min første bukett med diverse bunter med blomster fra mester grønn! Så jeg får vise den lille buketten jeg laget av restene...



I morgenskal jeg til gjøvik på jobb...må dra kl 6 og har 3 timers biltur foran meg...men men..nå skal jeg lage et julekort og se på Tore på sporet før jeg må ta natta!
Klem


3 kommentarer:

  1. Koselig med overraskelsesselskap:)
    Vi ankom Stavanger nå i kveld og blir nok her til tirsdag/onsdag tenker jeg:)
    Kos deg i kveld og lad batteriene for jobb i morgen!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  2. Himla mysigt med överraskningsskalas! Fler borde göra det!! Ha en fin kväll och kör försiktigt imorgon! :-) Kram Alexandra

    SvarSlett
  3. Ha en fin dag...
    klemmer edda

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)