onsdag 25. november 2009

Jeg sier JAAA...

I dag skjedde det som jeg aldri trodde skulle skje...men som jeg såklart har håpet på...!
Og så min kjære som aldri overrasker så mye... men i dag tok han kaka...:
( se vekk fra rot.. hihi..)
Da jeg åpnet døra så jeg følgende...: Masse roser som lå bortover gangen mot trappa.. og jeg husker enda jeg sa litt spørrende "..Hei...?" Sambo svarte Hei!..du må følge stien, så får du se hvor du havner...:



Stien gikk videre oppover trappa:



Og på toppen av trappa sto sambo men en rosebukett...



Så gikk han ned på kne og fridde.....
Jeg både skalv og gråt og var ganske overrasket for å si det sånn...


Sånn så det ut da jeg hadde samlet sammen det jeg kunne finne av roser... 30 stk :)




Så nå har jeg 2 flotte rosebuketter og en nydelig aliansering i hvitt gull med en diamant på fingeren... litt usikker på hvilken hånd den skal være på da.. hihi.. alle sier jo forskjellig...

Ellers sto middagen klar på bordet, med dempet belysning og lys på bordet... pluss at han hadde dratt ut telefonledningen, slik at ingen skulle ringe akkurat da...;) Overraskende godt planlagt!

Vel. nå skal jeg slappe av og nye kvelden... i morgen tidlig bærer det til stavanger...og så kommer jeg ikke hjem før lørdag... sukk...!

Ha en fin kveld:)
Klem

26 kommentarer:

  1. Det er bare én ting å si:
    GRATULERER!

    SvarSlett
  2. Så herlig!
    Gratulerer så mye :)

    SvarSlett
  3. Sååååå koselig,gratulerer sååå mye..Kos dere!!!
    klæm linda

    SvarSlett
  4. Gratulerer med frieriet. Det var koselig. han er nok romantisk din framtidige.Lykke til.
    Klem

    SvarSlett
  5. Så skjønt:)Gratulerer så mye....
    Ha en koselig kveld resten av den....
    klemmer fra meg

    SvarSlett
  6. åå, så søt han er!
    Gratulerer så mye!

    SvarSlett
  7. Tåre i augene her eg ser på bileta!
    GRATULERER!!!!:)
    Klart du må svare ja til ein slik mann;)

    SvarSlett
  8. Så romantisk, gratulerer så mye. Ble litt rørt jeg nå.

    Gratulerer igjen =)

    SvarSlett
  9. Noe så romantisk (sukk!) Gratulerer!!

    SvarSlett
  10. Så romantisk- Gratulerer så mye. Sommerfugler i magen hele tiden eller?
    Tror jeg skal legge til bloggen din som fremside på Mannen's pc- så kanskje han tar hintet... hihi
    Kos deg i Stavanger. Klem Yvonne

    SvarSlett
  11. Her har du nok gjort et riktig valg. Utrolig romantisk og flott gjort. Gratulerer så mye. :-)

    SvarSlett
  12. Så romantisk - Gratulerer så mye!

    Ha en fin dag
    klem,I

    SvarSlett
  13. Å så romantisk. Gratulerer så mye - og lykke til med forberedelsene. Kos deg masse med dem, for selve dagen går så alt for fort når den kommer. :)

    SvarSlett
  14. Så romantisk herlig!!!! GRATULERER SÅ MYE! Tenk all bryllupsplanlegging du kan kose deg med nå! Håper det blir masse av det på bloggen, for jeg ELSKER bryllup! Gratulerer igjen, dette var dagens gladmelding!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  15. Men Hege!!! Vilket inlägg. Sååå fantastiskt!! Grattis till dig och till din kära. Han verkar vara en riktig romantiker. Underbart!! Stor kram Alexandra

    SvarSlett
  16. Ååååååhhh så koselig! Så heldig du er som har en så romantisk samboer! Rørende! Og GRATULERER så masse ♥♥♥

    SvarSlett
  17. Heisann, prøvde å legge igjen en kommentar i går, men fikk ikke tilgang!
    uansett - det jeg ville si er:
    Såååååå romantisk - sååååå nydelig - og gratulerer såååå utrolig mye.
    Klem fra Helen

    SvarSlett
  18. Nei og nei så gøy!!! Gratulerer så mye!!!!Utrolig koselig. Og så søt han er som har laget rosesti!

    SvarSlett
  19. Åhhhh så utrolig koselig, gratulerer så mye til begge to!!! Ja takk til slike romantiske menn!!

    SvarSlett
  20. Åh vad romantiskt!!! Grattis!!
    Kram!!

    SvarSlett
  21. ÅÅÅÅ! Romantikken bokstavelig talt blomstrer hos dere! Gratulerer så mye:) Lykke til med planlegging av bryllup... (Litt missunnelig)
    Klem fra meg:D

    SvarSlett
  22. Får frysninger her - sååå romantisk, sukk:-D
    GRATULERER SÅ MYE!!
    Ha en fin helg sammen, klem Hege.
    PS! Tuusen takk for gaven, den er kjempefin!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)