fredag 20. november 2009

Julegavetips taes i mot med takk.. :)


Hvert år er det sånn at noen julegaver går greit, mens andre sliter man mere med!
I år sliter jeg med mange syntes jeg. Til mamma og pappa har jeg kjøpt litt "huslige" ting allerede, men må kjøpte noe personlig til dem også syntes jeg, blir nok noen klær. Mormor er så og si ferdig, mangler en Carl Larsson figur som hun har fått hvert år de siste årene, noen som vet hvor jeg kan få tak i disse?
Min søster skal jeg nok alltids også få klart å kjøpe noe til. Venninner er allerede dekket, og snart også deres barn, MEN problemet er Sambo, hans foreldre og hans besteforeldre.


(bilde fra mi9.com)

Hadde planer om å kjøpe PS3 til sambo til jul, men siden vi kom over et tilbud en lørdag på PS3 ble det impulskjøp, så nå sliiiter jeg litt. Han har også bursdag i januar...
Foreldrene hans er å et kapittel for seg selv, de ønsker seg ikke noe, de har det de trenger og ikke sparer de på noe heller (les: servicer, glass, bestikk etc). De har sagt de ønsker seg nytt kjøkkenservice, og at det fant vi sikkert på Europris eller noe... Men kunne godt tenkt meg å kjøpt noe litt finere enn det. Noen som vet om servicer som ikke er så dyre, som er koselig på et kjøkken og som man kan kjøpe deler til senere også..?
Det samme gjelder egentlig besteforeldrene hans, de har alt og ønsker seg ikke noe... Til min mormor har jeg kjøpt Lacome ansiktskrem og håndkler... vi har forresten kjøpt samme håndklesettet til besteforeldrene hans..men må jo finne på noe mer..


(bilde fra mi9.com)

Hva kjøper dere til samboer, samt foreldre og besteforeldre?
Tips taes i mot med stor takk :)
Klem

2 kommentarer:

  1. Problemet med å svare på spørsmålet ditt er at eg ikkje veit kven andre som stikk innom og les svaret..
    Dei vanskelegast gavene mine er alltid til pappa og svigerfar...skrekk o gru!

    SvarSlett
  2. vanskelig vanskelig... sliter med akkurat det samme!!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)