søndag 15. november 2009

Lørdagens julekort-verksted..

Lillesøster kom i 12 tiden, og så og si hele dagen satt vi å puslet med noen kort. Syntes det tar lang tid når jeg prøver å få alle kortene unike, og jeg aldri har laget kort med fargede motiver. Tidligere satte jeg kun sammen ark. Lillesøs brukte denne metoden i år, men det var godt å se at hun å bruke like lang tid som meg... Jeg fikk til 4 kort i går, men følte at de 2 første tok lengre tid enn de 2 siste, så jeg håper jeg er inne i en "god periode" slik at jeg idag kan få laget noen flere kort på kortere tid.
Dette er ialefall de kortene jeg lagde i går:

Søt jente med kjevle og pepperkakeoppskrift:




En gutt med lykt, og "glade jul".. fant ut at jeg fikk lage gutter til de guttene som skal få julekort..:




Søt jente i en julekrans.. denne sleit jeg veldig med.. vanskelig å finne noe fornuftig å sitte på..og jeg vet ikke om løsningen ble optimal, men men...:



Nilssejente med snøkrystaller og pepperkakehus:




Nå hører jeg at lillesøs driver å våkner, så da er det vel på tide å ta frem litt frokost, og så fortsette kreativiteten!

Ha en fin søndag
Klem



3 kommentarer:

  1. Nydelig kort dere har laget:)

    SvarSlett
  2. Mysigt att ha syster på besök och laga kort! Jättefina blev de. Ha en fin dag! kram alexandra

    SvarSlett
  3. Nydelig allesammen!! Synes du har blitt så flink jeg!! Kort kan du virkelig lage altså:)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)