onsdag 11. november 2009

Mer om julekort..

Da har jeg børstet støvet av Ixus'n, og tatt bilde av kortene på nytt, litt bedre ble de jo iallefall, men lyset er ikke det beste kl 21.00 i norges vinterland... men jeg tok noen detaljebilder av kortene for de som vil se:


Nå har jeg sett på bygg og bedrag, og blir alltid litt sjokka av det jeg ser, at det finnes så mange useriøse der ute, det er i grunn ikke noe særlig å tenke på! Håper vi finner noen skikkelige når det blir vår tur til å bygge!
Nå skal jeg lage et nytt kort :)
Ha en fortsatt fin kveld!
Klem


1 kommentar:

  1. Fint kort :D er pepperkakeoppskriften fra stempel? fint var det ihvertfall.
    Snart 5000 besøkende nå :D

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)