onsdag 11. november 2009

Mine første julekort for året..*oppdatert med bedre bilder*

Da har jeg endelig begynt å få til årets julekort. De er ganske enkle i forhold til mange andre jeg ser på nett, men jeg er ganske fornøyd!


Jeg har ikke helt klart å komme igang i år, har bare farget figurer, men har hatt litt problemer med å sette samme kort. Det er første gang jeg lager kort med "hjemmefargede figurer", eller har jeg bare klippet og limt sammen diverse juleark og tekst med god jul etc. Men jeg ser potensiale for at årets julekort faktisk kan bli ganske ålreite:)


Nesten så jeg bare har lyst til å lage kort for tiden, og i går fikk jeg en pakke med 10 nye promarkers fra England. Sparte masse på å kjøpe dem der, ble ca 16 pr stk, og de jeg bestilte fra måtte beklage at det ble litt i frakt til Norge (de fraktet gratis i England), og frakten ble hele 25kr .... Det er ikke mye. Frakt i Norge er jo kjempedyrt, sendte kort fra Rhodos tidligere i høst, og det kostet mindre enn å sende kort innenlands i Norge...!




Ellers så begynner jeg å innse at jeg må tørke støv av mitt kjærer Canon Ixus 2 ;) Har likt å bruke mobilen for å ta bilder, er så kjekt med blåtannoverføring, og det fungerer greit for store motiver, men min kjære HTC liker ikke å ta nærbilder, så jeg ser at kvaliteten på de kortene jeg har forsøkt å legge ut ikke er de beste, så jeg skal sette kameraet på lading når i kveld, og begynnte å bruke det andre. Akkurat like dårlig/bra oppløsning på begge, men et kamera er nok alikevell et kamera, mens en mobil er en mobil ;)
Vel, ha en fin dag :)
Klem


P.S. minner om min lille GIVEAWAY, som er 2 julerøde håndkler fra GANT! Telleren telleren har rundet 4500 besøkende, så ikke lenge igjen til 5000 besøkende...

7 kommentarer:

  1. Så søte kort! :) Det minner meg om at det vel er på tide å tenke på jul snart :)

    SvarSlett
  2. Fina kort! Jag tror inte det blir egenlagade kort för mig i år dessvärre!Lite för mycket annat som snor min tid och jag vill att kortlagningen ska vara kos! :-) Men jag tycker att egenlagade är mycket finare! Ha en fin dag! kram alexandra

    SvarSlett
  3. Så koselige kort! Jeg har lyst til å lage mine egne i år, men vi får se om det blir tid:)
    Ha en fin dag!
    Klem AG

    SvarSlett
  4. Så fine kort.Har lyst å lære å lage jeg og. Kjekt med det som er hjemmelaget.
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  5. Ja ikke sant? Det lønner seg å sjekke innboksen ;-) Det er sååå koselig med hjemmelagede kort, og dine ble jo veldig søte da. Et kort lagd med omtanke + noen gode ord, er juleglede god nok! :)

    SvarSlett
  6. Nydelige kort Hege! Synes du er kjempe flink, så er det så gøy at naboen scrapper også:)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)