fredag 27. november 2009

Nå er det julebord...


Nå skal jeg snart på julebord med jobben!



Første året jeg jobber i dette selskapet så får jeg vel være med, men ellers så må jeg innrømme at jeg syntes julebord er ganske unødvendig..! Resultatet er bare fyll og fulle mennesker som gjør utrolige dumme ting.. kjenner jeg ikke akkurat blir i julebordstemning av å skrive dette.. Men det er iallefall det jeg mener. Jeg er sååå mange timer på jobb og med kollegaer i løpet av dagen, uka, mnd og året, så når arbeidsdagen er ferdig, da vil jeg hjem til familien!
Ekstra kjedelig er det jo når jeg ikke har sett sambo siden dagen han fridde...

Vel vel... får prøve å få opp formen..!
Klem Hege

5 kommentarer:

  1. Heisan !! Sitter her og utsetter å pynta meg for eg har det nemlig akkurat som deg... Har tenkt å eta godt og så gå rimlig tidleg heim !! Godt julabord !!

    SvarSlett
  2. Hoppas att du får en bra kväll! Jag har varit på väldigt roliga julbord så jag har en lite annan inställning. :-) Kramkram Alexandra

    SvarSlett
  3. Ønsker deg en fin kveld.Du får ta igjen tiden og kose deg med frieren din i morgen
    Klem

    SvarSlett
  4. Kan ofte bli en artig kveld når man går i et selskap man egentlig ikke har lyst til å gå synes jeg! Håper kvelden din var fin!
    I går kom pakken fra deg med overraskelse og det hele, ble jo rene julaften for meg! Kjempeflotte ting! Tusen takk igjen!
    Ha en fin helg! Første helg som forlovet, det lover jo bra;)
    Klem, Lene

    SvarSlett
  5. Julebord er NESTEN det beste med å være gravid. Hei, middag, hei. Og alle syntes å huske at det hadde vært en fin dag! ;)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)