fredag 13. november 2009

Nytt speil i stua...

Nytt speil i stua. Jeg har lett etter et fint speil i stua helt siden vi flyttet inn, og endelig kom jeg over ett. Pappa stilte med "opphengs-assistanse" siden vi har gipsvegger og speilet var rellativt tungt. Heldigvis så sto spisestuen slik at vi kunne ta utgangspunkt i 2 stendere, og da vet jeg at speilet henger der iallefall :)
Jeg har drøyet litt med å vise dere bilder pga alt rotet mitt, jeg sitter utover hele stuebordet og lager julekort for tiden, men nå fikk jeg lyst å vise dere, så dere får overleve kort-rotet mitt ;) Lover å legge ut nye bilder når jule-kort-sessongen er over.

Som dere ser har jeg hengt en eføy på høyre side av speilet og hadde tenkt å henge et bilde på andre siden, men nå lurer jeg på om jeg har lyst lys der. Altså et eller annet veggoppheng med stearinlys, tenkte det kunne være litt koselig.

Vel, i morgen kommer lillesøster for å lage julekort sammen med meg, da hun så alt stæsjet mitt sa hun så fint: "Når skal vi ha juleverksted da?" Så juleverkstedet vært blir i morgen, var innom Steffens i oslo og kjøpte litt mer stæsj på torsdag, så vi bør ha mulighet til å lage noen kort i morgen :)

(: God natt :)

Klem


P.s. Minner igjen om min lille Giveaway, akkurat nå er det kun 250 besøk igjen før gaven trekkes...

4 kommentarer:

  1. Så fint det ble, godt å se at det er noen som ikke bare har det helhvitt:) Synes det gjør seg godt med litt mørkt på lyse vegger!
    Kos deg med juleverksted!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  2. Kos dere masse med kort laging i dag. Og ditt rot, her ikke overhode så ille så naboen sitt:)
    Synes speilet ble kjempe fint jeg, passet utrolig godt:)

    SvarSlett
  3. Jättefint hos dig! Mysigt med julkortslagning...ska ta bild på mina små skatter men nu är wilma sjuk så det får vänta! Ha en fin kväll. Kram alexandra

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)