mandag 16. november 2009

Shopping og kort

Jeg og ei venninne var en liten tur på julegaveshopping på fredag etter jobb, for min del ble det mest julegaver til meg selv... Jeg kjøpte meg "innmat" til GANT putene jeg kjøpte slik at de kan få komme ut av plastikken og på sengen. Jeg kjøpte også litt stæsj til kortene mine, som har det meste fokuset for tiden, men kom også over disse bokstavene. "BATH", syntes de er stilige, men har ikke helt optimal plass til dem på badet, men enn så lenge står det da på håndklehyllen.

( ikke legg merke til støvet... hihi..)

Ellers har helgen vært preget at kort, kort og kort. Jeg har nå laget 14 kort, det betyr at jeg "bare" har 10 igjen.. sukk...det er kjempemoro, men det tar tid når alle kortene skal være litt forskjellige. Her er et knippe kort:


Veldig glad i blått, så det preger nok noen av julekortene, selv om jeg prøver å bruke litt julete farger som rødt:

Dette er et litt anderledes julekort med litt beige og grønt, og litt gamledagse nisser:

Ellers har mandagen flytt forbi, har akkuart vært og satt mine kjære "røde fare" (toyotaen) hos et mekonomenverktsted, vi misstenker fordelerlokk og kabler... hadde iallefall ikke noen morsom tur til toget idag, da blien først måtte ha 3 forsøk for å starte.. og så videre lekte kenguru hver gang jeg prøve å gi på litt... Men det er kanskje ikke annet å forvente at slik ikke holder evig.. bilen er trods alt 20 år.. og dette har aldri vært byttet...

Vel vel.. nå er det tid til bittelitt avslappning før det er natta igjen og så pendling og jobb... MEN bare 4 dager til helg ;)

Ha en fin kveld!
Klem

3 kommentarer:

  1. Du lager kjempe flotte kort!!
    Ønsker deg videre go uke!
    Klæm Linda

    SvarSlett
  2. Så fine kort du lager...har ikke prøvd meg på det ennå:)
    ha en fin dag
    klemer edda

    SvarSlett
  3. Vilken fin text! Wilma har varit ordentligt sjuk sedan i fredagsnatt så jag skulle behöva muntra upp mig med lite shopping jag också! :-) Ikväll SKA jag ta tag i julkorten!! Kram Alexandra

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)