lørdag 21. november 2009

Trekning av Giveaway...

Da klarte jeg ikke vente lenger, men måtte foreta trekningen!! Jeg brukte random.org, og måtte virkelig organisere dere og hvor mange lodd dere hadde tatt. Valgte å bare gi nummer løpende ettersom dere hadde lagt inn kommetarer, og kom til 59 lodd. Trykket så 1 gang, og nr 2 kom til syne... Trakk så enda en gang og nr 49 kom til syne..!
Dette betyr at Lene fra bloggen jeg elsker å lese hver dag:  New England Style får røde GANT håndkler i posten...hvis du sender meg adressen din Lene.. :)

Jeg har en liten extrapremie/trøstepremie også, denne gikk til Hege fra en annen blogg jeg digger, nemlig La ville de Mille :) Om du sender meg adressen din så skal jeg sende deg en liten pakke :)


Da var min første Giveaway over!! Ganske spennende å ha en liten Giveaway:)Tusen Takk til alle som deltok!
Gratulerer til Lene og Hege :)

Klem


6 kommentarer:

  1. What? Har jeg vunnet???? Du verden! Nå ble jeg superglad!!! For en fin start på dagen! Og for en flott premie! Tusen, tusen takk, Hege!
    Håper helgen din startet like fin som min;)
    Klem, Lene

    SvarSlett
  2. Hva er mail-adr. din? Så sender jeg adressen min der;)
    Klem, Lene

    SvarSlett
  3. Hei Hege!
    Wow så snill du er, rene julaften!
    Ble så glad og ordentlig spent..!:-)
    Finner ingen mail-adresse til deg på bloggen din..?
    Legger du ut en mail-adresse,
    -så sender jeg deg adressen..?(legger den ikke ut her, he he!)
    Ha en fortsatt suuper helg, klem Hege:-)

    SvarSlett
  4. Grattis till vinnaren har jag redan sagt! ;-) Ha en fin söndagskväll. Kram Alexandra

    SvarSlett
  5. Gratulerer til vinnerne :)

    Så proft trekkesystem du har! Ønsker deg en fin uke. Hilsen Margrethe

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)