tirsdag 24. november 2009

Trøtt tirsdag...

Vært så lite flink de siste dagene til å legge meg om kvelden! Føler jo egentlig bare jeg jobber, spiser og sover... så i går prøvde jeg å ikke se på klokka om kvelden og prøvd å gjøre ferdig ting og tang hjemme, slik som julekortene, pakkene til Lene og Hege, se litt på tv etc, med det resultat at klokka fortere enn jeg klarer å få med meg bikker 23, og nermer seg 24 like etter jeg har kommet meg hjem fra jobb, ja det føles iallefall sånn...


Så akkurat nå fikk jeg lyst på denne sofaen fra Slettevoll...sukk, tenk å legge seg ned her med pleddet foran peisen og slappe av, og kanskje soooooove litt. Sove uten vekkeklokke som står på kl 05.50... slappe av midt på dagen...få overskudd... kunne pusle med ting hjemme... bake til jul.... jeg tror ikke jeg er skapt for pendling...sukk..

Idag skal jeg til frisøren, 3 mnd og 1 uke siden sist... og JA jeg trenger det! Men jeg har jo aldri tid til det heller, frisøren min har heldigvis tatt meg inn kl 18.30, ellers rekker jeg jo ikke å klippe meg... ;)
Skal bli godt å få av litt hår :)
Ha en fin dag :)
Klem

2 kommentarer:

  1. Det är en av mina favoritbilder från Slettvoll! Skönt att få gå till frissan! Ha en fin dag. Kram alexandra

    SvarSlett
  2. Det der er også en av mine absolutte favoritter hos slettvoll! Skulle klart å krølle meg sammen i den ja!

    Håper du får det mindre travelt fremover (optimist, siden vi nærmer oss jul;) )

    Ellers vil jeg si at jeg nettopp oppdaget bloggen din og kommer gjerne igjen!

    Klem, Ingvild

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)