torsdag 3. desember 2009

Andre steg mot bryllup

Første detalj er allerede på plass, kirket er booket. 16. oktober 2010 er datoen, og Rolvsøy Kirke er stedet :)
Datoen ble valgt siden dette er mormor og morfars bryllupsdag, og de giftet seg i Rolvsøy Kirke for 55 år siden(56 år i 2010). Tenkte det var en koselig tanke, morfar er desverre ikke med oss lenger, men da kan det jo hende "han er der" alikevell :)


Da er vi iallefall igang!
Tips om lokaler i fredrikstad/sarpsborg/råde taes i mot med stor takk :)

Jeg kommer nok til å oppdatere litt i denne bloggen også, men har laget en ny blogg som bare kommer til å være bryllup :) Den kan dere finne her, ikke så mye spennende på den enda, men det kommer:)

Klem

3 kommentarer:

  1. Så herlig! Også egen bryllupsblogg, "I like!"!!! Skal inn og se med en gang! Ikke så oppdatert på lokaler i ditt distrikt, men skal bli kjempegøy å se hvor du havner. Jeg var faktisk mye i dine trakter som liten, bestemoren min var fra Råde eller var det Rygge? Nei, nå ble jeg usikker her, huff av meg, ja, glemsk kan man bli! Men har litt familie der borte som jeg ikke har sett på "100" år!
    Ha en fortsatt fin dag!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  2. Godkväll! Så gott att kyrkan är bokad!! du har en underbar tid framför dig. :-) Njut av all planering. Så himla kul med en bröllopsblogg! Det blir ju den perfekta minnesdagboken efteråt. Ser fram emot att följa med där också! ha en fin kväll! Kram alexandra

    SvarSlett
  3. Dette blir kjempefint! Ja, en god måte å minnes morfar på.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)