tirsdag 8. desember 2009

Årets kort på vei ut...

Da er jeg i gang med å skrive julekortene, men jeg må si at det var morsommere å lage dem..hihi..
Og jeg var jo ikke veldig lur når jeg lagde doble julekort...kan jo ikke bare skrive God Jul og Godt Nytt År, da må jeg iallefall skrive VELDIG STORT.

Ellers er det lite fokus på interiør og blogging for tiden, kun bryllup, bryllup og bryllup...ante ikke at det skulle være så vanskelig å finne lokaler i Østfold...og lokaler er det, men få som tar over 50 personer. Og jeg som ikke trodde jeg hadde så lang gjesteliste...men summen sirer 64 stk. Hvis dere er mer interessert i bryllupsplanene mine kan dere se på bryllupsbloggen som det ligger link til på toppen her på venstre side. Noe sier meg at jeg i denne perioden vil være flinkere til å blogge bryllup...

Da må jeg tilbake til kortskrivning, kun skrevet 3...og har over 20 igjen..;)

Ha en fin kveld!
Klem

8 kommentarer:

  1. Så flink du er-lager jo så fine kort!
    Jeg tror jeg tar de neste år, he he:-)
    Ha en fin kveld, klem Hege.
    PS!Dukene jeg fikk i gave er så skjønne, de kommer til å bli flittig brukt fremover:-)

    SvarSlett
  2. Kjempefine kort du har laget og jeg ønsker deg lykke til med skrivingen *)
    Tittet innom bryllupsbloggen din også ❤
    ❤ Så nydelig den er!!
    Skal følge deg på veien mot alteret i oktober..
    Nyt opplevelsen og kos deg ❤ ❤
    Ha en finfin dag og uke!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  3. Flotte kort! Jeg var jo så heldig å få ett også:)
    Vi har tatt enkleste løsning med å bestille kort fra FotoKnudsen, står til og med "God jul og Godt Nyttår" på dem!:) Men akkurat der er jeg skikkelig sløv...
    Og å kunne lese om bryllup både her og på bryllupsbloggen er bare koselig!
    Ha en fin dag!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  4. Flotte kort.
    Om du er interessert i lokaler i Halden vet jeg om et par fine.

    SvarSlett
  5. Det jeg først og fremtst tenkte på var Kongshallene i festningen. Vi hadde vårt vennelag der. Man bør være over 30 for de lokalene, og de kan ta inntil ca 80 vil jeg tro uten at det blir trangt. Det er iallfall veldig stemmningsfullt.
    Et annet alternativ er Halden Klub - du kjenenr det sikkert. Det egner seg mer for mingle-selskap synes jeg.

    SvarSlett
  6. Hmmm jasså, ferdig med kortene allerede? Her har vi ikke begynt på de en gang. Men håper på moticv i morgen på Lucia dagen i barnehagen;)
    Har kommet gjennom mye av bloggen din nå. Må si du har jobbet hardt med den;)
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  7. Hejsan! Våra julkort är beställda och jag väntar att få dem imorgon. Efter vi fick barn har motivet varit givet! :-) Vi hade också jättesvårt att finna lokal. Jag hittade faktiskt vårt drömställe pga att jag körde fel och kom till den lokalen som sedan blev vår bröllopslokal. Lycka till! Och fina julkort!! Kram Alexandra

    SvarSlett
  8. Det var superfine kort.heldig de som får de.
    God kveld til deg

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)