tirsdag 15. desember 2009

Blomstene er på plass i stua,,

Da er de fleste blomstene på plass iallefall, og siden julekortene er ferdiglaget og sendt ut så bor jeg ikke utover hele stuebordet lenger heller :) Deilig å få litt følelse av jul! Selve julepynten kommer ikke opp før fredag, egentlig burde det ikke komme opp før lille julaften, men siden vi drar bort da, så er det koselig å få det opp noen dager før:)

I tussmørket her inne ser ikke adventsstaken og de 2 andre lilla lysene så veldig ulike ut, men med blitz så det ikke så veldig bra ut, men men, snart skal de lilla lysene byttes ut med røde, de er kjøpt og ligger i skapet klare til å komme frem.


Jeg har også lagt på min nye duk, kjøpte den på kreta, syntes den var veldig fin, litt klassisk og passer til asalien som står på den :)

Ellers fikk jeg også kjøpt asalia på stilk, syntes de er så stilige og gjør seg veldig godt i vinduene mine, gullfargede lys er også på plass i vinduene, og jeg må innrømme at jeg har kastet de svære porselensblomstene som sto der. De har levd nå i 3 år, men de var så falma og småstekt av sola og vokste over evne, så de var rett og slett ikke noe pene lenger...

Ellers overlevde jeg turen til Trondheim i dag, utrolig praktisk med flyplassen på Rygge når man skal til Bergen eller Trondheim, ikke fult så praktisk til Stavanger, men det fungerer det også om man kan dra kvelden i forveien...
Glemte å fortelle om en annen ny plante i huset, sambo var med på shopping,,, og han ville ha litt jul på kontoret sitt...

Så vi kjøpte et lite "juletre" til ham ;) hihi... så det står på datan på kontoret...

Nå er det Grays anatomi, i morgen blir det nok juletrejakt :)
Ha en fin kveld
Klem

6 kommentarer:

  1. vakre blomster hos deg i dag. jeg er så glad i hvite Azalia. Har ikke sett de oppstammet her i år. Din er vakker. koselig i stua di.
    ha en fin onsdag

    SvarSlett
  2. Hei!Asalia på stilk var jo kjempeflott, takk for tipset:) Klem Eli

    SvarSlett
  3. Det er så koselig å pynte med blomster til jul...oppstammet azalea var kjempefint! Koselig med litt grønt på kontoret også :)

    Ha en fin dag i dag!

    SvarSlett
  4. De asaliane på stilk hadde jeg ikke sett før, kjempefine!
    Du får ha lykke til med juleinnspurten! Begynner å komme i mål her:)
    Ha en super dag!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  5. Hejsan! Så fint du har pyntat. Här håller jag på att slå in julklappar. Du har en liten award inne hos oss! Ha en fin kväll. Kram Alexandra

    SvarSlett
  6. Så bra!! :-) Jag gillar din blogg också och dina kommentarer! Stor kram alexandra

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)