onsdag 2. desember 2009

Carl Larsson? Hvor er du?

Dette er en liten etterlysning! De siste årene har jeg kjøpt en liten Carl Larsson figur til Mormor til jul. Jeg sliter like ille med å finne dem hvert år, og i år har jeg ikke funnet dem noen steder!
For dere som ikke vet hva jeg prater om var det lite bilder av dem på nett, men jeg fant dette på finn.no:

Er det noen som vet om en butikk i Østfold, eller sentralt i Oslo som selger disse figurene?  Kanskje du har noen i din egen butikk?

Ellers har jeg jule-"pinpet" bloggen min som dere ser... hihi.. Måtte jo få inn litt julestemning!
Litt lite blogging denne uka, men mye å gjøre på jobb, og lite fritid! Ikveld skal jeg ut å spise middag med S.Y. klubben(vi er 4 venninner).. og nei vi syr ikke..hihi.. S.Y. står for skravling og ymse.. hihi..

Ha en fin dag!
Klem

 
Og forresten: TUSEN TAKK for alle de koselige kommentarene jeg fikk ang. frieriet! Jeg får fortsatt sommerfugler i magen når jeg ser på ringen og tenker på måten min tilvanlige u-romantiske samboer fridde på!! De kan visst hvis de vil :)

5 kommentarer:

  1. En butikk her i Florø har disse Carl Larsson-figurene....:-| :-D

    SvarSlett
  2. Kan desverre ikke hjelpe deg med disse figurene,men måtte bare innom og si at du har en veldig koselig blogg!Har vørt innom flere ganger,men dette er første gang jeg legger inn en kommentar!
    Ha en koselig dag!
    Janne

    SvarSlett
  3. Ja de figurene kjenner jeg til, og jeg har noen selv også. Kan ikke hjelpe deg med butikk i det området du nevner - jeg vet bare om en i Horten som har pleid å ha et ganske stort utvalg, men det hjelper deg vel ikke så mye. Lykke til med fortsatt leting i alle fall :)

    SvarSlett
  4. Leter også etter disse! Noen fant jeg på nettet; www.candydesign.no, men det var ikke så stort utvalg. Håper du finner:)

    SvarSlett
  5. Synes da det var rimelig godt utvalg i den nettbutikken. Du må bare klikke på enkeltfigurene for å få opp side med mange flere.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)