onsdag 16. desember 2009

En Award..

Tusen takk jentene Lene og Alexandra fra New England Style for denne koselige awarden! Jeg ble kjempeglad, det er slettes ikke hver dag jeg får slike, og det er kanskje også derfor jeg ble så glad:)


Dette var en koselig julegave :) Såklart vil jeg gi den rett tilbake til dem, de har både en koselig blogg og virker som noen skikkelige koslige jenter!
Ellers er det andre blogger jeg er innom så sant jeg har tid, og jeg vil plukke ut 5 andre blogger jeg leser mye, disse er;

Ellers har vi kjøpt juletre i dag, det står i boden og koser seg, og venter bare på å få komme inn å bli pyntet:)

Stor klem fra



som gleder seg skikkelig til julepynting og julekonsert i helgen

9 kommentarer:

  1. Tusen takk! Det setter jeg stor pris på:)
    Ha en finfin kveld!
    Klem AG

    SvarSlett
  2. Grattis med slik hyggelig award:)
    klemmer fra meg

    SvarSlett
  3. Gratulerer med den flotte awaarden.Godt at treet er i hus.Vi skal hente det i skogen i løpet av uka.

    SvarSlett
  4. Gratulerer denne fortjener du =)

    Tusen takk,dette var koselig =D

    Julehilsen fra meg

    SvarSlett
  5. -Gratulerer med award!
    Den er vel fortjent ❥
    Lykke til videre, du gjør en herlig jobb ❥
    Ønsker deg en nydelig dag!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  6. Hei Hege...grattis med awarden og tusen takk for at du deler den videre med bl.a. meg...Kanskje du vil stemme på meg også, se dagens innlegg hos meg. Fortsatt fin advent til deg fra Maliva

    SvarSlett
  7. Grattis med adward!! Ha en fin helg!

    SvarSlett
  8. Så hyggelig Hege - og tusen takk, du er vel snill!
    Klem,Hege.

    SvarSlett
  9. Tusen takk!!
    Stor stas å få:)
    Dårlig med bloggeaktivitet med meg siste veka, men å få award med deg inspirerar til å blogge litt;)

    God jul!

    Klem frå anita

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)