lørdag 5. desember 2009

Gleder meg til i morgen...

Dagen i dag har gått med til litt julegaveshopping, har forsatt den verste igjen, som er min lillesøster, men skal da klare å finne på noe til henne også :)
Gleder meg til i morgen, da skal vi på "julebord" hos en kamerat. Han er singel ,og har en leilighet på 40 kvm. Men han arrangerer julebord for oss "gamle" vennene sine, noe vi setter veldig pris og gleder oss til hvert år. Fatter ikke at denne gutten er singel jeg da, han er en superherlig gutt, og ordner og styrer ille til dette julebordet. I fjor hadde han velkomstdring, trekning av bordkavaler (med donaldkort), middag bestående av gryterett og salat, og så var det dorullnisse-konkurranse, hvor han hadde kjøpt inn masse stæsj på panduro for at vi skulle lage nisser, så var det kåring av 1. og 2. plass med premier(stor og liten marsipangris).Han toppet det hele med "bingo-skrapelodd", hehe... Alt dette blir ganske morsomt når man er bittelitt påvirket av alkohol og pusler med dette sammen med gode venner;)
Så han ordner og står i i forkant til dette julebordet, og jeg gleder meg kjempemasse! Synd vi bor et stykke unna hverandre, så det blir oftet til dette julebordet, og hyttetur om sommeren!

Her er et bilde fra fjorårets dorullnisse-konkuranse:


Ellers minner jeg om min bryllupsblogg, titt gjerne innom :)

Klem


4 kommentarer:

  1. Det blir sikkert en stor suksess! Kos deg på julebord og lykke til i dorullnissekonkurransen (kanskje ny variant i år?)!!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  2. Ja du må kose deg i adventstiden.Du har sikkert masse å tenke på for tiden.Bryllup og greier.
    Klem

    SvarSlett
  3. Ha, ha! Det lät som en given succe! Kul med människor som bjuder till lite extra! Inget julbord på mig alls i år. Vi var bjudna på ett i helgen men ska på barndop i sverige så tyvärr...nu ska jag in och kolla bröllopsbloggen! ha en fin dag! Kram Alexandra

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)