mandag 28. desember 2009

Hjemme igjen...

I julen har jeg og sambo vært hjemme hos mamma og pappa og lillesøs. På julaften var også mormor hos oss, sammen med foreldrene og besteforeldrene til sambo, så vi var mange flere enn vi pleier å være.. men det var koselig! 1. juledag er familitragedie, vi har vel egentlig blitt alt for mange til dette, så det er i grunn like mye mas som glede.. men men... 2. juledag var en dag til å se på gaver og slappe av før vi 3. juledag hadde nok et lite familieselskap. På kvelden 3 juledag reise vi hjem igjen! Veldig koselig å være hos mamma og pappa på julefering, men det er noe rart med det å komme hjem til sitt eget.. :)

Jeg er kjempefornøyd med julegavene, veldig ålreit å være "barna" i familie, da blir det mye fint.. slikt som ny klokke.. litt service...bestikk...gensere...gavekort..ilse jacobsen gummistøvlver...skinnhansker..ansiktskrem..sokker...smykke... ja.. som dere forstår har jeg fått masse fint...



Ellers har jeg i morgen tenkt å ha et "service" innlegg... trenger hjelp og synspunker på hvilket service vi skal spare på til bryllupet vårt. Vi har allerede et service Vieux luxemburg fra Villeroy & Boch(bilde over).. og dette service er jeg kjempefornøyd med, men her har klart å fylle opp, pluss at jeg ønsker meg et litt mer nøytralt service...!
Har noen på hånden, men dette tar vi i morgen:)
Ha en fortsatt fin romjul!
Klem


8 kommentarer:

  1. Heisann og hoppsann - kjekt at du har hatt det topp, jeg er innom for å ønske deg en deilig kveld.
    Klem fra Helen

    SvarSlett
  2. Så mye fint du har fått:-)
    Fortsatt god romjul til deg og dine!
    Klem,Hege.

    SvarSlett
  3. Så masse lekre julegaver du har fått :)
    Stilige støvler!!
    Ha en fortsatt flott romjul,
    klem fra Maya:)

    SvarSlett
  4. Og så glemte jeg; hÄnglene kjøper du her; http://hanglar.com/
    Klem fra Maya :)

    SvarSlett
  5. Så mye fint du har fått..Likte himla godt Guess klokka de..

    SvarSlett
  6. Hei, Takk for hyggelig hilsen. Herlige gaver du fikk. Angående servise - titt inn på nettsiden til www.tilbords.com og se det store utvalget de har - sikkert noe du liker:-) Nyttårsklem Siv

    SvarSlett
  7. Du har fått masse fint da! :)

    Vi har servise fra Rosendahl, Grand Cru. Helt enkelt, hvitt og ikke altfor dyrt. :)

    SvarSlett
  8. Forstår du er fornøyd med julegavene i år! Så mye flott da! Her er det nok de aller minste som blir overlesset med gaver og vi "store" barna får heller en moderat mengde, hehe, kunne godt tenkt meg å vært minst akkurat den dagen;) Elsker gaver! Men skal ikke klage, fikk mange fine gaver jeg også, mannen hadde kjøpt en Burberry-lommebok som jeg hadde ønsket meg, det eneste han hadde glemt var å fylle den opp med penger;)
    Ha en finfin dag!
    Klem, Lene

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)