mandag 14. desember 2009

Jeg vant jo do-rullnissekonkurransen!!

Jeg tenkte jeg måtte vise dere årets do-rullnisser;) Skrev jo tidligere at jeg skulle på julebord, og at det i fjor var dorullnisse konkurranse! Det samme var det i år, og dette var årets kandidater.

Vi fikk 2 stemmer hver, og etter første runde så var det delt 1. plass mellom 3 stykker, nisse nummer 2, nisse nummer 4 og nisse nummer 7 ( fra venstre), men etter en ny avstemning så klarte jeg å ro inn seieren :) Og nisse nr 4 vant :)

Som dere ser så valgte jeg en litt mer utradisjonell blå nisse... og den hadde en kjelke av ispinner med en sekk med gaver:)

Må innrømme at det var ganske moro med juleverksted, dette er liksom ikke noe man gjør hver dag lenger, og denne gutten hadde virkelig kjøpt halve panduro!

Nå skal jeg se ferdig jakten på kjærligheten, i morgen skal jeg en tur til Trondheim, heldigvis bare dagstur:)

Ha en fin kveld!
Klem

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med seieren! Den synes jeg var fortjent;)
    I dag har vi vært på lysfest i barnehagen, koselig! Ellers så har det vært litt mer bakst:)
    God tur til Trondheim!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  2. Grattis till segern! Din nisse stack helt klart ut! :-) Ha en fin kväll! Kram alexandra

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)