tirsdag 22. desember 2009

God Jul Fra Meg Til Dere

Her kommer et lite bilderas fra jul her i huset...Som jeg har sagt tidligere så er jeg kanskje ikke så julete i form av nisser og pynt, men tenkte jeg skulle vise dere den pynten jeg har....Så her kommer et skikkelig bilderas fra meg... Jeg har faktisk fått gjort alt på listen uten å pakke... Det er ikke dårlig... vel her er julepynten:
En litt kul SIA nisse:

Mine søteste nisser, de er russiske og er sånn matroska... altså de får plass inni hverandre... ganske morsomt å ha fra jeg var i russland:

Slik ser stuebordet ut...: og i vinduene henger det røde kuler og sølvhjerter..:

På bordet står blant annet disse 3 søte englene... mitt lille englekor..:

Flere engler..:

Og enda flere engler:

Slik ser sjenken ut... med engler(bombe) og blomst og nisse til å ha lys i.. og julekortene vi har fått i år..:

I kjøkkenvinduene henger det snøkrystaller:

På kjøkkenbordet er det julestjerne, 2 snøbarn, rød duk og røde lys

Disse har min bestemor heklet... det er vel egentlig grytekluter, men har ikke hjerte til å bruke dem til det, så de henger til pynt :

Litt julekuler på juletre...

Og hele juletreet :

Salongbordet har en asalia, 3 små nissebarn og 2 små hadeland nisser..:

Nærbilde av de søte nissebarna :


Til slutt vil jeg få ønske dere alle en  Riktig God Jul. Håper dere alle får en fin og fredlig juletid med familie og venner!

Stor juleklem fra


13 kommentarer:

  1. Vakre bilder og god julestemning.Jeg er bare innom for å ønske deg en god og fredelig jul.
    Juleklem fra meg til deg

    SvarSlett
  2. Ønsker deg også en god og fredelig jul.
    Juleklemmer fra Helen

    SvarSlett
  3. Ja...her var det god julestemning.....ønsker deg en riktij koselig jul...
    juleklemmer fra meg

    SvarSlett
  4. Tack detsamma Hege! Hoppas att du också får en fin och skön julhelg med de dina. vi ska snart iväg och ha lilla julafton med en väninna och hennes barn. Vackra bilder från ditt julpyntade hem! Kram alexandra

    SvarSlett
  5. Ønsker deg en riktig god jul, mye fin julepynt du hadde. Synes også asalea er en flott plante.

    SvarSlett
  6. En riktig God Jul ønskes fra AnneKa :))

    SvarSlett
  7. God jul til deg, Hege! Nyt dagene med familien!
    Nå er det godtestrømpespising her:)
    Juleklem, Lene

    SvarSlett
  8. Håper dere får en fredfylt feiring! God Jul... :)

    SvarSlett
  9. Vad mycket fint...Vill önska dig en god fortsättning...

    Kram Anne

    SvarSlett
  10. Ei riktig god jul til deg og dine også:):) Håper dere hadde en fin julaften! Og nyter rolige romjulsdager. Så mye fin julepynt du har. Både nisser og engler:) Stor samling. Kjempe fint pyntet juletre. Så stilig med de nissene fra Russland. Slike har jeg ikke sett før!

    Juleklem:)

    SvarSlett
  11. Takk for hyggelig kommentar i bloggen min! Grqantreet vårt har nesten ikke mista en BARNNÅL SÅ TROR KANSKJE SELVHOGST ER TINGEN:) Men edelgran er jo fine de og da!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)