tirsdag 22. desember 2009

Julegave til meg selv..

På søndag var jeg ute å shoppet litt igjen... og da kom jeg endelig over en liten lampe til soverommet! Har ønsket meg ny lampe der lenge. Den jeg hadde kjøpte jeg til den første leiligheten jeg og samboeren min leide... og det er vel 6 år siden nå... Tror det kostet 99 kr.. var i svart smijern med en liten rund skjerm i offwite... som hadde blitt mere gul nå...
Men på søndag kom jeg over en i sølv, og det er det jeg har ønket meg i det siste, ikke var det gal pris heller, hele 259 kr på H.S. Interiør på Borg Storsenter..

Bilde dere ser halvveis er et av de jeg kjøpte på Rhodos... Dette tenkte jeg til soverommet, og har valgt en sølvramme på det, så da passet det jo perfelt med sølv-lampe. Bildet skal opp på veggen etterhvert, men har også lyst på en hylle på veggen over sengen, så tenkte jeg skulle vente med å henge opp bildet til jeg har fått hyllen på plass...
Ellers er den store planen i dag: Gjøre ferdig kokosgodt (dvs dyppe dem i sjokolade..;)) Pakke inn de siste julegavene, vaske alle gulv ( glad jeg ikke gjorde det samme med resten av "rengjøringen" her om dagen.. for da jeg bakte kokosgodt, så klarte jeg å helde ut smelta smør ...hihi..), lage middag, vaske klær, og pakke!! For i morgen er planen at alt skal stå klart når jeg drar på jobb, slik at sambo tar med seg alt, og kjører til oslo for å ta meg med på vei hjem til mamma og pappa :) Så da må alt være klart i dag!!
Håper jeg rekker alt, hvis ikke får jeg bare ta natta til hjelp, nå er det snart jul, og da kan jeg sove litt lenger iallefall :)

Ha en fin dag:)

Klem

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med finfin lampe!
    Du det var jo ille med det smørklinet, men jeg måtte le litt...
    Godt du er positiv og står på, jul blir det lell og god tur til Tigerstaden ❥
    Ønsker deg en RIKTIG GOD JUL!
    Juleklem fra Lokki

    SvarSlett
  2. Stilig lampe!
    Var nok ikke samme type kokosgodt nei, jeg lager en kladdete masse av bl.a havreryn, smør, sukker og kakao, lager små kuler av de og ruller de i kokos. Oppbevarer de i kjøleskapet, blir jo fristet hver gang jeg lukker opp den døra;)
    Ha en fin bittelille julaften!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  3. Så fin lampe-viktig å "ønske " seg de riktige tingene, fniis!
    Riktig god jul og et enda bedre nytt år til deg og dine:-)
    kLEM,Hege.
    PS!Nå har jeg hentet awarden fra deg:-)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)