lørdag 12. desember 2009

Julestemning...

Nå prøver jeg å få inn julestemningen her.. Søker på spotify etter julemusikk, og så kom jeg over musikk som jeg syntes er sååå julaften. Digger denne musikken... Da får jeg virkelig julestemning. Samboeren min sitt korps spiller også denne på julekonserten sin.. og da er det jul!

For de som har spotify: http://open.spotify.com/track/5dBH1z6nB6Ti6PSv9qiWCt Det er noe som kalles noe som "Tv's julafton".

For dere som ikke har Spotify så fant jeg også musikken på Youtube, trykk her.

Og tv er jo obligatorisk på julaften, ikke at jeg følger med på et eneste helt program, men må se litt og høre lyden mens man pusler med annet.. sånn som disney:



Eller 3 nøtter til askepott:

 

Eller reisen til julestjernen:


Idag har jeg fått handlet ferdig julegavene, deilig! Og kjøpt noen juleblomster, men ikke fått baket noe enda, det får bli i morgen!
Nå er det tv og avslappning så godt det lar seg gjøre :)
Ha en fin lørdagskvel!
Klem



4 kommentarer:

  1. Så härligt att du är klar med julklapparna. Jag har några kvar...ha en fortsatt fin kväll! Kram Alexandra

    SvarSlett
  2. Liker også å ha Tven på, det er litt tradisjon i det:))

    SvarSlett
  3. De Tv-programmene du nevner er en absolutt nødvendighet! Ihvertfall i bakgrunnen, så herlig stemning de gir! Men nå håper jeg på snø, slik at julestemingen inntar meg for fullt:)
    Tommelen opp for ferdig julehandel!
    ha en fin søndagskveld!
    Klem, Lene

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)