fredag 18. desember 2009

Nyvasket kjøkken og julegave

I går la jeg meg nermere kl 00.30 igjen.., men fikk iallefall vasket skikkelig på kjøkkenet. Vi har jo sånne dumme skap med åpning på toppen.. og det blir jo ikke veldig mye fett som legger seg der i løpet av året..eller var det motsatt...?
Var iallefall deilig å få tatt oppå der, samt alle skapdører spesielt de i glass...!
Så da har jeg en mindre ting på listen til helgen!!
Listen for helgen ser slik ut:
- Bake kakekjeks ( ga de forrige til mormor og mamma)
- Lage kokosgodt
- Vaske resten av huset
- Pynte juletre
- Pynte huset
- Levere pakker og kjøpe blomster til levering
- Kjøpe juleantrekk
- Julekonsert
..puh..

Ellers fikk vi julegave på jobben idag, veldig grei julegave egentlig; 1 flaske vin, og 1 fenalår..;) Syntes det er litt ålreit å få en ok gave på jobben, da føler man at det er noen som faktisk bryr seg bittelitt om sine ansatte...

Husker første året i min forrige jobb, der fikk vi en pose umalt kaffe og en nøkkelring, med det budskap at julegaven var gitt til et veledig formål...
Greit nok det, men da kunne de droppa den posen med kaffe også.. jeg drikker ikke kaffe engang... Og så var det gitt til et formål jeg ikke har "tro på", skulle heller ønske at min julegave gikk til et annet formål... men men ...

Vel vel.. samme kan det være :)
Nå er det snart helg, og snart jul :)

Stor klem fra



6 kommentarer:

  1. God helg! Nu åker jag till oslo!! Jippi! :-) Kram alexandra

    SvarSlett
  2. Vi fikk ingen julegave i år... Jaja... Kanskje vi får noe dobbelt så fint neste år? Hehe - lov å håpe.

    SvarSlett
  3. Det må jo føles godt å få vaska kjøkkenet.Deilig med alt som er gjort.Vin tar en alltid imot. Kjempefin gave.Fenalår er også bra.
    Kos deg i kveld

    SvarSlett
  4. Puh, så effektiv du har vært..!:-)
    Kjekt med gaver en har bruk for ja!
    Ha en riktig fin helg, klem Hege.

    SvarSlett
  5. Oooops, nei det hadde jeg ikke fått med meg...
    Tusen takk Hege,
    -du er så snill!
    Skal hente awarden så fort jeg har anledning
    - det har gått " en kule varmt" her om dagen..!
    Sov godt, klem Hege.

    SvarSlett
  6. Jeg har ikke fått julegave fra jobben...må være noen dårlige arbeidgivere...;)
    Lykke til med juleinnspurten, håper du finner deg et fint juleantrekk!
    Klem, Lene

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)