mandag 21. desember 2009

Travel helg..

Da var helgen over for denne gang også, men jeg har da fått gjort noe, og føler jeg sånn passe klar til jul!
Vi har tørket støv i alle kriker og kroker, og prøvd å gjøre alt litt bedre enn vanlig. Ellers har jeg bakt nok en runde med kakekjeks;

Måtte jo bake en ny runde, siden jeg ga bort de forrige til mamma, mormor og farmor, og jeg har også laget kokosgodt, som er litt mer en konfekt, men kjempegod! I tillegg til dette har jeg funnet meg en kjole til jul, , kjøpt ny lampe på soverommet og noen juleduker, levert julegaver og blomster for mamma, pyntet juletreet, tatt frem resten av julepynten og pyntet litt med den.. vært på nydelig middag hos gode venner.. og på julekonsert..!

I dag skal jeg innom byporten etter jobben for å plukke med meg noen gaver for familien, og så skal jeg ut på ny blomsterlevering...

Nå er det virkelig ikke mange dager igjen til jul...

Ha en fin dag!
Klem


4 kommentarer:

  1. Det må jeg si,du har vikelig stått på. Ja nå er det snart julaften, gleder meg.

    Julehilsen fra meg.

    SvarSlett
  2. Her oser det effektivitet! Du er flink!
    Jeg har også laget kokosgodt:) Hvis det er slike med havregryn i du mener?! Skal ta en skikkelig rengjøringsrunde her i morgen, ble med ryddingen i dag!
    Ha en fin kveld!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  3. nam nam det så godt ut :)

    jeg har klart å velge hvilken jeg skal ha, sjekk ut siden min..
    håper alt er bare bra med deg!Stooor klem fra meg..

    SvarSlett
  4. Disse kakene ser jo helt supre ut.Ser gode ut.Flink du er da.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)