søndag 3. januar 2010

Det nye året er igang..

I dag har jeg vært på nyttårskonsert. Sambo spiller i korps, så da er det obligatorisk å møte til nyttårskonsert..hihi...Begynner faktisk å bli koselig, selv om jeg ikke syntes det var så moro å bli dratt med på alle disse konsertene i begynnelsen! Men som ei anna "korps-enke" sa til meg i sta da jeg ble lassa ned med notestativ etc: " Vi får vår lønn i himmelen..." så da er det vel bare å håpe på at det stemmer...

Vel vel.. i morgen er det skikkelig tilbake til hverdagen. Kjenner jeg gruer meg til å pendle igjen... faktisk så mye så jeg hadde mareritt om både tog og tbane i natt.. drømte at det bare var forsinkelser og at jeg ble kjørt til steder jeg ikke var kjent og gikk rundt og leta etter kjente steder...etc.. våknet trøtt og med vondt i hode! Dårlig natt med andre ord...
Men jeg skal nok overleve uka ;)

Blomstene har jeg satt sammen selv, et vennepar fikk den da vi var på besøk hos dem 6. dag jul (samme tilbehør som er i amaryllisbuketten min)

Nå skal jeg drøye ut den siste dagen med ferie... før hverdagen med mas og lange dager begynner i morgen..! Ha en god uke :)

Klem


6 kommentarer:

  1. Nyt de siste timene før værdagen begynner igjen..Det skal jeg og....Ønsker deg en flott uke!
    Klæm Linda

    SvarSlett
  2. Hejsan! Maken ska tillbaka på jobb imorgon men jag och barnen ska mysa hemma då också! :-) Fina blommor. Här har vi sett film och njutit hamburgare framför den. :-) Nu ska jag sova så natti, natti! Kram alexandra

    SvarSlett
  3. Lykke til i morgen med tog og t-bane....du kommer nok frem til riktig sted:)
    Ha en kos uke
    goKlemmer

    SvarSlett
  4. Så flott bukett du laget...koselig og julete.
    Håper tog og bane har vært på din side i dag :)
    Ha en flott uke!

    SvarSlett
  5. Flott blomsterbukett:)
    Håper den første dagen tilbake på jobb ble bra til tross for mareritt;)
    Vi skal kjøre til Stavanger i morgen, kan ikke si at 8 timer i bil frister veldig, men det skal nok gå:)
    Ha en fin kveld!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  6. Så koselig blomsterbukett:) Håper uken startet bra tross pendling og kulde.
    Ha en finfin kveld!
    Klem AG

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)