søndag 17. januar 2010

En award til meg og til noen av dere

Wohoo.... En award til meg:) Sånt gjør meg veldig glad!
Da jeg gjorde en liten runde rundt på blogger i dag, så kom jeg plutselig over en liten award noen hadde gitt til meg..! Tusen takk Myrsnipa(hennes blogg kan besøkes her)
Utfordringen var som følger: Skriv 7 ting om deg selv og send award og utfordring videre til 7 andre.

Så her kommer 7 ting om meg selv:
1) Jeg er opprinnelig fra Grunnlovens bygd, nemlig Eidsvoll,
men flyttet til Halden for å studere, traff en østfolding og ble boende i Østfold..
2) Jeg er en liten nerd.. med bachlorgrad i Informatikk...( i tillegg til bachelorgrad i økonomi)
3) Jeg elsker Frustrerte Fruer, Armywifes etc
4) Jeg sovner av filmer som er langt fra virkeligheten som for eksempel Ringenes herre.
5) Jeg er glad i å pusle med ting som sy, scrapping og kortlaging
6) Etter jeg fikk min egen hage elsker jeg hageprosjekter og blomster.
7) Jeg skal gifte meg i oktober

Når det kommer til andre del av utfordringen så var det å gå awarden videre til 7 andre blir det værre..Jeg har jo sett at mange av de flotte bloggene allerede har fått denne awarden, og det er så mange blogger som fortjener den, men jeg har plukket ut 7 av bloggene som gir meg masse inspirasjon. Kreativitet kan betyr så mye..

Bloggene er:

Awarden er vel fortjent, og har dere allerede så får dere bare ta i mot og heller hoppe over utfording og utdeling videre :)

Ha en fortsatt fin søndag!

Klem
post signature

9 kommentarer:

  1. Hei hei..Tusen takk for koselig award:) Du kan se mine svar på innlegg lenger ned på siden min;)
    Morsomt å lese litt om deg:)
    Ønsker deg en fin søndagskveld:)
    Legger meg som følger...
    Klem klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk Hege. :)
    Alltid hyggelig å bli husket på...

    Ha en fin kveld! Klem Anine

    SvarSlett
  3. Hei på deg!

    Takk for koselig hilsen hos meg;)
    Ønsker deg en fin kommende uke.
    Klem C

    SvarSlett
  4. Så du er en liten nerd du;) Alltid morsomt å lese når noen skriver litt mer om seg selv:)
    Her har det gått i full fres de siste dagene, så ikke mye tid til å vandre rundt på bloggene...
    Var en snartur i oslo i går, litt besøk og litt shopping:)
    Nå er det filmtid!
    Ha en fin kveld!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  5. Takk Hege.:-)Aha...hage og blomsterelsker.:-) Da er vi to.:-) blir gøy å se når det våres.:-) Ha en fin søndag..:) klem Gry

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye til deg også!!
    Du er så flink og fortjener det storveis ❥
    Ønsker deg en nydelig uke!
    Varm klem fra Lokki

    SvarSlett
  7. å, digger armywifes jeg og :D
    Ønsker deg en fin uke,

    SvarSlett
  8. Tusen takk! Morsomt med noen personlige fakta så man lærer litt mer om personen bak bloggen:)
    Ha en finfin uke!
    Klem AG

    SvarSlett
  9. Tusen, tusen takk for awarden! Jeg ble kjempeglad! Har fått den før, men jeg tar gjerne i mot den igjen. Takk for gode ord, det varmer. Klem!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)