søndag 17. januar 2010

En bra lørdag

I går syntes jeg vi fikk vi fått gjort masse! Jeg begynte mase i 9 tiden, på at vi skulle få spist og kommet oss i orden slik at vi kunne reise til Halden og hente bilen min!
Så litt over kl 10 var i på farten..! På veien til halden klarte vi også å kjøre innom å få bestilt ny tv-benk og skap også, jeg nevte jo tidligere at jeg skulle bytte ut seksjonen(les her), men siden vi var såpass nerme nyttår og fortsatt litt usikker, så fant vi ut at vi kunne drøye over nyttår for å se om det var noe tilbud. Og det  var 15% på delene, og det er jo alltid greit å få med seg. Etter litt måling klarte vi faktisk å få plass til et større skap enn først anntatt også, så det er bra.
Videre fikk vi hentet bilen, og inntrykket er bare positivt etter en dag med den "nye" bilen :)
Vi hentet jo denne i Halden, og vi har også bodd 6 år i halden tidligere, så vi måtte jo ta turen innom noen butikker. Første besøk var Match, der jobber min venninne, så da måtte vi jo titte innom der, er jo ikke så ofte vi treffes. Den største favoritten i Halden er Yngvills gaveri, her er det sååå mye fint, men jeg klarte å begrense meg til en snømann til å ha telys i på 70% salg. Denne har jeg tittet på tidligere i en annen butikk også, men med 70% kunne jeg jo ikke la den stå igjen i Halden ;)



Så da har jeg kjøpt årets første julepynt.. hihi..;)
I en annen butikk kjøpte jeg denne på 50% salg, litt dumt det ikke var 2 av den, men 1 går også fint om man er litt kreativ :


Etter litt titting i Halden, spiste vi lunsj på Erlandsens conditori, så ruslet vi oppover mot parkeringen igjen mens vi tittet innom det som var å titte innom.
Etter å ha handlet mat kjørte vi hjem etterhverandre i hver vår tvilling ;)

Litt flaks hadde vi å, for fordi vi skal selge unna 2 seksjoner, så fant vi ut at vi skulle reise å ta bilder av den ene som vi ikke har stående der, og hadde vi ikke gjort det hadde vi nok vært i full sving med middag når min venninne ringte og lurte på om vi ville være med på "dobbel-date", de hadde nemlig barnevakt og skulle på "date".. Så vi var i Sarpsborg og spiste på den greske resturanten der..*nam* og etterpå bowlet vi faktisk, det er maaaaange år siden sist, så det var moro, men vi orket ikke mer enn 2 runder.. da var armen ganske sliten..;)

Dette må jeg si var en veldig bra lørdag, både ordnet med bil og møbler, samt litt annet småtteri OG middag og bowling med gode venner:)

Idag skal vi etter planen gjøre : ingenting! Dvs. vi skal gå en laang tur, og kanskje få lagt ut seksjonene for salg på finn.no, og pusle litt i huset :)
Håper på en deilig søndag!

post signature

1 kommentar:

  1. Høres ut som en vellykket lørdag :D
    Kjempe fin snømann!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)