mandag 18. januar 2010

Jeg fant jeg fant...

På min daglige runde rundt i blogg-verden så kom jeg idag over en koselig blogg, nemlig Forever Love , og på hennes blogg kunne jeg lese at Home & Cottage også hadde en blogg...jippi... Jeg liker virkelig butikken, det er bare synd den ikke er i umiddelbar nærhet. Ønsker meg en Home&Cottage i Østfold :) Jeg må jo helt til Ski for å kose meg i en slik butikk...
Vel, bloggen til Home & Cottage finner dere her.

Og hva ser jeg her....? SALG... sukk... hihi..


Ellers er det nok en gang mandag... bare 4 dager så er det helg igjen ;)

Nå skal jeg ta bilder av seksjonen min, slik at jeg kan legge den ut på finn.no, for det var som jeg fryktet, ingen her som kjenner noen som trenger litt gammelt skrot ;) hihi...
Håper det er det på finn.no da :)

Ha en fin kveld
post signature

5 kommentarer:

  1. Du er sikkert nærmere Home & Cottage enn hva jeg er likevel... Sukk- det tar meg 7 timer til Oslo. De har jo bare så mye fantastisk lekkert.
    Jeg har hørt et rykte om at det skal komme en butikk til Kristiansand og jeg håper inderlig at det stemmer... Ha en flott uke, thihi bare 4 dager til helg.
    Klem Yvonne

    SvarSlett
  2. Takk for flott bidrag i NIB konkurransen!

    SvarSlett
  3. Hejsan svejsan på dig! Det finns mycket fint på home & cottage. Vi har det bara ca 10 min undan så det är bra...kan faktiskt åka dit bara för att få lite inspiration. Ha en fin dag! kram Alexandra

    SvarSlett
  4. Takk for flott informasjon!
    Moro med mer inspirasjon, alltid gøy ❥
    Ønsker deg en herlig uke Hege, og snart er det helg:)
    Varm klem fra Lokki

    SvarSlett
  5. Her skulle jeg ta turen for å takke for hyggelig kommentar på bloggen vår - og så har du jammen meg skrevet et innlegg om bloggen vår! TUSEN takk - veldig hyggelig å høre at du liker butikken og produktene våre. Ang utvidelsesplaner til Østfold, så er ikke det på programmet foreløpig - så vidt jeg vet, men jeg lover å holde deg oppdatert om det skulle bli noen endringer :) Enn så lenge ønskes du hjertelig velkommen til butikken vår på Vinterbro! Ønsker deg og dine en strålende kveld!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på kommentarene deres. Det er jo faktisk det som får en til å ville blogge mer..! Så tusen takk for alle kommentarene dere legger igjen til meg :)